compare napisał(a):Avalon napisał(a):Gipro działa bardzo dobrze. Kupiłem ten najdroższy model z wtyczką do bezpośredniego montażu, więc montaż w zasadzie sprowadza się do przyklejenia wyświetlacza, przeciągnięcia przewodu pod zbiornikiem, wpięcia wtyczki i zaprogramowaniu całości. Działa precyzyjnie i jak narazie nigdy się nie pomylił.
Polecam
Ja właśnie dziś zamontowałem GIpro w moim moto i powiem szczerze jestem średnio zadowolony Kolejne biegi pokazuje z denerwującym opóźnieniem (czasem 2-3sek, a czasem "myśli" z 10sek) Zapala się literka F potem kreseczka pozioma i "myśli" zanim pokaże odpowiedni bieg. Szczególnie zamula jak się zmienia biegi z 5 na 6 i odwrotnie, długo już jadę na 6 a tu ciągle świeci 5, jak już odpali się 6 to zmieniasz na 5 i znów 6 świeci uparcie. Nie wiem, czemu tak jest, może źle zaprogramowałem. Robiłem to na centralce w garażu i poszczególne biegi programowałem przy ok 3tys obr. (bałem się rozkręcać moto na stopce do 5-6 tys. obr. żeby w razie czego nie poleciało w kosmos ). Jakie macie doświadczenia z GIpro w swoich maszynach?
Ja montowałem w swojej 600 ( wtrysk) wskaźnik GiPro i dziala faktycznie z lekkim opoznieniem, tzn kiedy wciskam klamke sprzegła chwile jest kreseczka ale jak puszczam (załącza sie mikrostyk pod klamką) od razu pokazuje prawidłowy bieg. Programowałem też w garażu na podnosniku jeden raz bo wiecej nie bylo potrzeba . Z tego co pamietam to było chyba znacznie wyzej niz 3000 tys/obr min w kazdym razie miga wtedy wskaznik i nalezy zapiac kolejny bieg. Wazne zeby ogarnac to w zgodzie w 100 % z instrukcją. A przy progamowaniu na stopce faktycznie trzeba uważać dlatego mysle ze najlepiej póki jest pogoda zrobic to podczas jazdy.