No właśnie zmienił bym na pirelki tylko pytanie ST czy GT ?
Czy nasze cbfki nie są za lekkie na gt , i czy st będzie dobrze trzymać na mokrym?
Potrzebujesz jakiegoś specjalnego potwierdzenia na piśmie? Trzeba Cię jeszcze poprzekonywać?slawekp napisał(a):No właśnie zmienił bym na pirelki tylko pytanie ST czy GT ?
Czy nasze cbfki nie są za lekkie na gt , i czy st będzie dobrze trzymać na mokrym?
slawekp napisał(a):He ,he , no już nie krzycz na mnie !
Bo to taki wybór pomiędzy dobrym i trochę lepszym !
dzik napisał(a):A u mnie to wygląda trochę inaczej.
Miałem GT i było ok, ale zaliczyłem kilka nieplanowanych uślizgów - głównie na mokrym.
Mam ST od początku zeszłego sezonu i jest super, moto jak po sznurku.
Potwierdzam jednak ze ST jest szybciej zjadane niż GT. Zwłaszcza tył.
Bardzo pewnie. Nie mam się do czego przyczepić.slawekp napisał(a):dzik napisał(a):A u mnie to wygląda trochę inaczej.
Miałem GT i było ok, ale zaliczyłem kilka nieplanowanych uślizgów - głównie na mokrym.
Mam ST od początku zeszłego sezonu i jest super, moto jak po sznurku.
Potwierdzam jednak ze ST jest szybciej zjadane niż GT. Zwłaszcza tył.
A jak wygląda u ciebie ST na mokrym ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości