Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Śr cze 24, 2015 10:43 am
Ciesz się że nóżka cała. Podpieranie się, czy np. próby łapania upadajacego motocykla mogą się bardzo źle skończyć dla naszych stawów. Wiem co mówię.
Śr cze 24, 2015 10:52 am
turos napisał(a):pasy na ulicy są pomalowane farbą, która jak zrobi się mokra jest śliska jak lód.
Na lód, piach , liście i szyszki na drodze, nie ma odpowiednich opon, chyba że kolce.
Śr cze 24, 2015 11:31 am
Pioter napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a): Po za tym, to nawet gdybyś miał umiejętności z Moto GP, to na ulicy i tak ich nie wykorzystasz.
I właśnie dlatego dalej podtrzymuje co napisałem powyżej, nie mamy takich umiejętności jak Rossi czy Marqez i spółka, trzeba mocno cisnąc na suchym (bo na mokrym chyba nikt w ruchu miejskim czy turystycznym ostro nie ciśnie), żeby stracić przyczepność przy dzisiejszej technologii opon.
I znowu jak już pisałem wcześniej, pewnie, że lepiej mieć kpl, ale sprzedawać prawie nową oponę za pół ceny, żeby dokupić do kompletu - bez sensu.
A najlepiej kupić koleją pp2 i dojechać obie, po czym wymienić całość na pr4.
I tu się z Toba zgodzę. PR2 to dobra opona i faktycznie chyba byłoby lepiej dokupić drugą, skoro ta, którą masz to prawie nówka. Stracisz na sprzedaży nie adekwatnie do jej zużycia. Używane opony sprzedają się dużo gorzej niż nowe i aby je sprzedać, trzeba sporo opuścić na cenie.
Śr cze 24, 2015 3:54 pm
Pioter napisał(a):turos napisał(a):pasy na ulicy są pomalowane farbą, która jak zrobi się mokra jest śliska jak lód.
Na lód, piach , liście i szyszki na drodze, nie ma odpowiednich opon, chyba że kolce.
Gąsienice:-P
Śr cze 24, 2015 6:00 pm
Więc po powrocie z 'super przejażdżki' pindolino :-/ zamówię PP2 i zobaczymy jak się sprawdzą w turystycznej jeździe
Po kilkuset kilometrach widzę że za bardzo się składam w zakrętach niż to jest konieczne bo zły tor jazdy wybieram. Stąd też pytanie o opony i ich skuteczność w deszczu. Na jakieś szkolonko chętnie bym się wybrał
Śr cze 24, 2015 6:42 pm
Planuję się wybrać z
www.3mmracingacademy.pl na tor w Bydgoszczy 15 lub 16 sierpnia
Śr cze 24, 2015 8:07 pm
Jeździłeś już z nimi ? Albo ktoś z forum był u nich na szkoleniu ?
Może udało by się wyrwać, Bydgoszcz i Toruń mam najbliżej ^^
Pn gru 14, 2015 7:24 pm
Elo ludziska. Właśnie jestem na etapie szukania opon do mojej Hani
Już byłem zdecydowany na Pilot Road 4, aż tu nagle właściciel warsztatu, (odbiegając od tematu to czołowy polski gymkhaner) gdzie wstawiłem motonga na zimowy przegląd polecił mi Battlaxy s20. Opinie w sieci zdecydowanie na plus. Jeżdził ktoś z Was? Możecie coś o nich powiedzieć?
Pn gru 14, 2015 10:18 pm
Dwa tygodnie temu zmieniłem Dunlopy Roadsmart na parę Pilot Road 4.
Krótko podsumowując: rewelka, szczególnie na mokrym. Na razie zrobiłem dopiero na nich jakieś 250 mil więc traktuje je delikatnie
Jedyny minus jaki na razie zauważyłem to są znacząco głośniejsze niż moje poprzednie Dunlopy.
Wt gru 15, 2015 9:04 am
Radarman napisał(a):Dwa tygodnie temu zmieniłem Dunlopy Roadsmart na parę Pilot Road 4.
Krótko podsumowując: rewelka, szczególnie na mokrym. Na razie zrobiłem dopiero na nich jakieś 250 mil więc traktuje je delikatnie
Jedyny minus jaki na razie zauważyłem to są znacząco głośniejsze niż moje poprzednie Dunlopy.
serio? mierzysz poziom głośności opon w motocyklu?
grubo
w życiu bym nie usłyszał żadnej różnicy
dźwięk wydechu, szum wiatru a gdzie tu jeszcze szum z opon "mierzyć"
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.