turos napisał(a):pasy na ulicy są pomalowane farbą, która jak zrobi się mokra jest śliska jak lód.
Pioter napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a): Po za tym, to nawet gdybyś miał umiejętności z Moto GP, to na ulicy i tak ich nie wykorzystasz.
I właśnie dlatego dalej podtrzymuje co napisałem powyżej, nie mamy takich umiejętności jak Rossi czy Marqez i spółka, trzeba mocno cisnąc na suchym (bo na mokrym chyba nikt w ruchu miejskim czy turystycznym ostro nie ciśnie), żeby stracić przyczepność przy dzisiejszej technologii opon.
I znowu jak już pisałem wcześniej, pewnie, że lepiej mieć kpl, ale sprzedawać prawie nową oponę za pół ceny, żeby dokupić do kompletu - bez sensu.
A najlepiej kupić koleją pp2 i dojechać obie, po czym wymienić całość na pr4.
Pioter napisał(a):turos napisał(a):pasy na ulicy są pomalowane farbą, która jak zrobi się mokra jest śliska jak lód.
Na lód, piach , liście i szyszki na drodze, nie ma odpowiednich opon, chyba że kolce.
nocny napisał(a):Planuję się wybrać z http://www.3mmracingacademy.pl na tor w Bydgoszczy 15 lub 16 sierpnia
Radarman napisał(a):Dwa tygodnie temu zmieniłem Dunlopy Roadsmart na parę Pilot Road 4.
Krótko podsumowując: rewelka, szczególnie na mokrym. Na razie zrobiłem dopiero na nich jakieś 250 mil więc traktuje je delikatnie
Jedyny minus jaki na razie zauważyłem to są znacząco głośniejsze niż moje poprzednie Dunlopy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości