Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt sie 10, 2018 1:21 pm
Nod napisał(a):Jestem trochę zawiedziony PR4. Miałem więcej uślizgów tylnego koła w ciągu 3 miesięcy, niż przez ostatnie 3 sezony. Nie jestem pewien czy jest to spowodowane, większą ilością sytuacji gdzie musiałem mocniej hamować czy te opony są jakieś dziwne. Tyle dobrego, że to nie przednie się uślizguje ... Ale z każdą taką sytuacją trace zaufanie do tych opon
hmmm uślizg tyłu przy hamowaniu tyłem jest dla Ciebie powodem, do bycia zawiedzionym?
ciężko o dobrą przyczepność tyłu, a jak Ci na tym zależy, to dorzuć sobie ze 100kg na ogon to zaraz będzie poprawa.
Pt sie 10, 2018 1:40 pm
zibi napisał(a):A może po prostu szybciej jeździsz
Oby nie
-patrick- napisał(a):Nod napisał(a):Jestem trochę zawiedziony PR4. Miałem więcej uślizgów tylnego koła w ciągu 3 miesięcy, niż przez ostatnie 3 sezony. Nie jestem pewien czy jest to spowodowane, większą ilością sytuacji gdzie musiałem mocniej hamować czy te opony są jakieś dziwne. Tyle dobrego, że to nie przednie się uślizguje ... Ale z każdą taką sytuacją trace zaufanie do tych opon
hmmm uślizg tyłu przy hamowaniu tyłem jest dla Ciebie powodem, do bycia zawiedzionym?
ciężko o dobrą przyczepność tyłu, a jak Ci na tym zależy, to dorzuć sobie ze 100kg na ogon to zaraz będzie poprawa.
Nie no, wiadomo - przeciez uslizg tylnego to tyle funu. W sumie powinienem byc zadowolony
Moze rzeczywiscie problem lezy gdzie indziej. Moze to przypadek i to jakies natezenie takich sytuacji w jednym czasie
Pt sie 10, 2018 3:57 pm
O, to mam podobne wrażenia - ostatnio zmieniłem PR2 na PR4 z tyłu i.. .średnio. Wydaje mi się, że łapie uślizgi przy redukcji (tył czasami jest niestabilny przy wysprzęglaniu). Dużo hamuję silnikiem, czasami redukuje przy wysokich obrotach - pewnie moja technika zmiany biegów pozostawia sporo do życzenia, ale na PR2 tego nie było.
Na ślimakach też mi się zdarzyło kilka razy, że tył trochę uciekł - na pewno w mniejszym złożeniu niż na tych samych łukach na PR2.
Pt sie 10, 2018 7:08 pm
też mam takie odczucia. już o tym tutaj pisałem. tylna pr4 łapie uślizgi.
Cz sie 23, 2018 9:36 am
Cześć
Widzę że mam już końcówkę PR4 i szukam na ns sezon nowych opon.
Czy ktoś z Was użytkuje opony BATTLAX T31?
https://www.bridgestone.pl/opony-motocy ... ttlax/t31/Na sporcie miałem BATTLAX S21 i bardzo przychylnym okiem patrze w kierunku Bridgestonów.
Rewelacyjna opona drogowa. Niesamowicie szybko łapiąca temperaturę, trzymająca drogi + z dobrą wytrzymałością (znam kolegę, który zrobił na niej 16tyś km!!!).
Także może ktoś ma doświadczeniem z BATTLAX T31?
Cz sie 23, 2018 9:41 am
mjr napisał(a):z dobrą wytrzymałością (znam kolegę, który zrobił na niej 16tyś km!!!).
Kiedyś wrzuciłem na forum jak wyglądał PR1 po 40 tyś km.
Cz sie 23, 2018 10:25 am
goramo napisał(a):mjr napisał(a):z dobrą wytrzymałością (znam kolegę, który zrobił na niej 16tyś km!!!).
Kiedyś wrzuciłem na forum jak wyglądał PR1 po 40 tyś km.
Czyli jak?
Cz sie 23, 2018 10:42 am
mjr napisał(a):goramo napisał(a):mjr napisał(a):z dobrą wytrzymałością (znam kolegę, który zrobił na niej 16tyś km!!!).
Kiedyś wrzuciłem na forum jak wyglądał PR1 po 40 tyś km.
Czyli jak?
Jeszcze miał "mięso"
Cz sie 23, 2018 10:51 am
goramo napisał(a):Jeszcze miał "mięso"
Ps
Tylko że w sporcie latasz po torze i masz większa prędkość oraz przeciążenia.
Cz sie 23, 2018 3:03 pm
goramo napisał(a):Jeszcze miał "mięso"
Na szaszłyki
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.