Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt mar 04, 2022 4:23 pm
Fajny zestaw ale gabarytowo trochę duży
So mar 12, 2022 4:55 pm
Kupiłem coś takiego
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
So mar 12, 2022 5:15 pm
No i rewelka - będzie pan zadowolony, chociaż oczywiście lepiej, żeby nie trzeba się było przekonywać.
N mar 13, 2022 9:56 am
bushmaster napisał(a):No i rewelka - będzie pan zadowolony, chociaż oczywiście lepiej, żeby nie trzeba się było przekonywać.
Pn mar 28, 2022 6:26 am
Cześć,
W nawiązaniu do powyższych sposobów na "dziurki" w oponach... Czy uszkodzenie typu np. gwóźdź. wkręt, itp. faktycznie nie eliminuje opony w dalszego jej używania?
Co sądzicie nt. "łatek" w tak uszkodzonych oponach/oponie motocykla?
//Marcin
Cz kwi 07, 2022 11:38 am
Witam,
Musze wymienić wysłużone laczki w mojej NC 750X, które wraz z moto kupiłem od poprzedniego właściciela, opony 5 letnie, do tego bicie przedniej opony, a co za tym idzie opony kwalifikują się do wymiany mimo sporej ilości mięsa.
Mam zagwozdkę i zastanawiam się co założyć, pochylam się obecnie już nad Michelin Pilot Road 5 i Pirelli Angel GT2, Rocznie wyjdzie coś koło 10-12k w siodle, z czego 1/3 z żoną. W dwie osoby + bagaże + maszyna, robi się już spory ciężar, zastanawiam się więc jak wyważyć wybór opon przy założeniu że 2/3 nawiniętych km robię sam, a 1/3 z żoną. Może poza podanymi przeze mnie modelami opon macie jakieś ciekawsze propozycje? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pt kwi 08, 2022 7:42 am
Ze wszystkich opon jakie miałem w CBF1000 najwięcej wytrzymały mi PR5 - jakieś 24kkm. Przy wymianie jeszcze było sporo mięsa, ale guma już nie taka i w chłodniejsze dni zaczynały ślizgać się.
Cz kwi 14, 2022 10:10 am
MarcinMMz napisał(a):Cześć,
W nawiązaniu do powyższych sposobów na "dziurki" w oponach... Czy uszkodzenie typu np. gwóźdź. wkręt, itp. faktycznie nie eliminuje opony w dalszego jej używania?
Co sądzicie nt. "łatek" w tak uszkodzonych oponach/oponie motocykla?
//Marcin
Podbijam pytanie do doswiadczonych.Czy motocyklowa opona zalatana samochodowa metoda czyli latka od wewnatrz jest bezpieczna.Glownie chodzi o to czy ta latka na bylo nie bylo owalu nie pusci latem gdy asfalt rozgrzeje sie do ponad 50'C i cisniemy dluzej troche szybciej?
Mial ktos takowe doswiadczenie?
Cz kwi 14, 2022 2:48 pm
adamlca napisał(a):MarcinMMz napisał(a):Cześć,
W nawiązaniu do powyższych sposobów na "dziurki" w oponach... Czy uszkodzenie typu np. gwóźdź. wkręt, itp. faktycznie nie eliminuje opony w dalszego jej używania?
Co sądzicie nt. "łatek" w tak uszkodzonych oponach/oponie motocykla?
//Marcin
Podbijam pytanie do doswiadczonych.Czy motocyklowa opona zalatana samochodowa metoda czyli latka od wewnatrz jest bezpieczna.Glownie chodzi o to czy ta latka na bylo nie bylo owalu nie pusci latem gdy asfalt rozgrzeje sie do ponad 50'C i cisniemy dluzej troche szybciej?
Mial ktos takowe doswiadczenie?
Nie wiem czy doświadczenie, czy brak wyobraźni, ale:
Dwa lata temu miałem ambicję ruszyć z sąsiadem na całodniowy wyjazd po górach od Salmopolu po Muszynę z uwzględnieniem doliny Popradu. Rano się okazało, że w tylnej oponie mam gwóźdź. Z przyczyn oczywistych stracilismy dwie godziny, które poświęciłem na zdjęcie koła i wizytę w serwisie z łatką samochodową właśnie.
W zeszłym roku na tej gumie przejechałem trasę ze Śląska do Bawarii przez Dzwonnika w naprawdę wysokich temperaturach. Do dzisiaj mam tą oponę na feldze. Nic się nie działo, ale przy powrocie pomyślałem, że może krótkoterminowe assistance nie jest złym pomysłem.
Cz kwi 14, 2022 6:36 pm
Ja na załatanej sznurem oponie tylnej zrobiłem 23 tys.km, w tym Alpy i Rumunię
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.