Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt mar 30, 2018 2:34 pm
goramo napisał(a):dzik napisał(a):Ja właśnie zanabyłem Pirelli Angel ST.
Na tych jeszcze nie latałem, więc trzeba wypróbować
Dlaczego nie wybrałeś dwuskładnikowych GT ?
Teraz miałem GT.
Zaliczyłem kilka nieprzyjemnych, niespodziewanych uślizgow tyłu.
Wczytałem się różne opinie i wiele osób to potwierdzało zaznaczając, że w ST to nie występowało.
Więc zobaczymy [WINKING FACE]
Pt mar 30, 2018 5:57 pm
To ciekawe....
Mnie przez ponad 20 tys na tych kapciach zdarzyły się do tej pory dosłownie trzy uślizgi - jeden minimalny na zabrudzonym asfalcie, drugi też bardzo niewielki po najechaniu na białe pasy i kolejny - też na mokrym białym malowaniu. Tak poza tym to nigdy nic - nawet przy brutalnym odwinięciu gazu do oporu.
Pt mar 30, 2018 8:09 pm
goramo napisał(a):To ciekawe....
Mnie przez ponad 20 tys na tych kapciach zdarzyły się do tej pory dosłownie trzy uślizgi - jeden minimalny na zabrudzonym asfalcie, drugi też bardzo niewielki po najechaniu na białe pasy i kolejny - też na mokrym białym malowaniu. Tak poza tym to nigdy nic - nawet przy brutalnym odwinięciu gazu do oporu.
No to nie wiem, może moja cebeefa nie lubi GT [WINKING FACE]
Ale za tymi ST co kupiłem też przemawiała cena. Wyrwałem dot 2017 za bardzo rozsądny pieniądz [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
So mar 31, 2018 8:16 am
Może to skutek tego, że ja do czasu rozgrzania opon jeżdżę zachowawczo. Dopiero jak czuję, że kapcie dają bezpieczny zapas to pozwalam sobie mocno odwinąć. A grube szaleństwa to odstawiam w zasadzie tylko na suchym.
W deszczu też staram się nie kusić losu. Chociaż zdażyło mi się ze dwa razy sypać dwie paczki w czasie deszczu.
Ale starty spod świateł raczej na miękko.
So mar 31, 2018 9:59 am
Ja też zjechałem komplet GT i nie pamiętam bym miał jakieś niespodziewane uślizgi tyłu (poza tymi spodziewanymi
).
Oczywiście zawsze pierwsze 2-3 kilometry spokojniej. Później dzida.
Na mokrym też dawały radę.
Również czytałem, że ST są spoko.
Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
Cz kwi 12, 2018 6:33 pm
Ma ktoś porównanie Michelin PR2 vs PR4 (tj. jeździł ktoś na obu)?
Muszę kupić tylną oponę i rozważam te 2 modele. Na PR2 jeździło mi się bardzo dobrze, do tego bardzo trwałe gumy.
Ewentualnie Michelin Road 5, ale tu wątpię, bo to nowość.
Wt kwi 17, 2018 11:56 am
W sobotę świadomie sprowokowałem uślizg tylnej gumy (Angel GT) - najpierw lekkie rozpędzenie na 2gim biegu i gwałtowne jebnięcie manetą do oporu. Poczułem jak tył się uśliznął, ale zero problemu z opanowaniem - po prostu zrobiłem lekkiego slajda na wprost.
Wt kwi 17, 2018 12:19 pm
goramo napisał(a):W sobotę świadomie sprowokowałem uślizg tylnej gumy (Angel GT) - najpierw lekkie rozpędzenie na 2gim biegu i gwałtowne jebnięcie manetą do oporu. Poczułem jak tył się uśliznął, ale zero problemu z opanowaniem - po prostu zrobiłem lekkiego slajda na wprost.
Jak pisałem, mi się kilka razy takie przypadki zdarzyły. Nieświadomie
Nawet w diablostradach w 600 nie miałem nigdy takiej sytuacji. Przy St póki co od czasu założenia (a latam codziennie), moto jedzie jak po torach.
Cz kwi 19, 2018 12:16 pm
Dobra, ktoś musi być pierwszy. Jak założę i pojeżdżę to dam znać jak się zachowują. Na pierwszy look to bardzo miękka guma na tylnym laczku. Do tej pory jeździłem na PR2.
PS. Tanio nie było ;-)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Cz kwi 19, 2018 4:32 pm
Rozważałem je, ale stwierdziłem, że lepiej żeby ktoś inny przetestował tę nowość
Co do ceny - tylna jest chyba o 70zł droższa niż PR4.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.