Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pn maja 07, 2018 6:04 pm
Posiadam takowe, chwalę sobie:) (Pirelli Angel ST).
Wt maja 08, 2018 7:22 pm
Zamontowałem komplet u siebie i mogę potwierdzić po 400km że motocykl zachęca do składania się i naprawdę czuć stabilną jazdę w zakręcie.
Cz maja 10, 2018 1:31 pm
No to powiem jak tam eksploatacja PR5. W porównaniu do PR2 nie ma co porównywać. Trzyma się jak głupi, zniknęło shimy. Z kufrem czy bez po prostu stabilnie idzie do przodu. Po zakrętach trochę jeszcze ze strachem, ale prowadzi się inaczej. Na PR2 miałem taki moment, że wiedziałem że mocniej już nie można schodzić, bo czułem że zaczynają ustępować. Po prostu czuć było że zaczynają uślizgiwać delikatnie i "mówiły dość". Tutaj nie ma tego wrażenia i co gorsza nie wiem kiedy puszczą. Pierwszy raz się uślizgną to będę wiedział do kiedy można schodzić, ale najpierw muszę poznać jak wygląda te ostrzeżenie. Wtedy już będzie pewniej. Na razie jeździ jak tramwaj. Chcesz skręcić to skręcasz i trzyma się jak przyklejony.
150km nawinięte.
Śr maja 30, 2018 6:31 pm
Będę wdzięczny za recenzje po kilku tysiącach km..
Na przyszły sezon muszę zakupić nowy kąplet więc szukam już dziś, a przyznam że mam słabość do Michałków, a ten filmik nie wiadomo czy traktować na poważnie czy bardziej jako reklamę . Tak naprawdę to bardziej będę wierzył kolegom z forum!
Śr maja 30, 2018 10:21 pm
Angel ST nie mają takiego uślizgującego powiadamiacza. Wcześniej jest podnóżek.
Pt lip 27, 2018 12:25 pm
Arpgor napisał(a):No to powiem jak tam eksploatacja PR5. W porównaniu do PR2 nie ma co porównywać. Trzyma się jak głupi, zniknęło shimy. Z kufrem czy bez po prostu stabilnie idzie do przodu. Po zakrętach trochę jeszcze ze strachem, ale prowadzi się inaczej. Na PR2 miałem taki moment, że wiedziałem że mocniej już nie można schodzić, bo czułem że zaczynają ustępować. Po prostu czuć było że zaczynają uślizgiwać delikatnie i "mówiły dość". Tutaj nie ma tego wrażenia i co gorsza nie wiem kiedy puszczą. Pierwszy raz się uślizgną to będę wiedział do kiedy można schodzić, ale najpierw muszę poznać jak wygląda te ostrzeżenie. Wtedy już będzie pewniej. Na razie jeździ jak tramwaj. Chcesz skręcić to skręcasz i trzyma się jak przyklejony.
150km nawinięte.
A ciekawe jak do PR4?
Pn sie 06, 2018 2:41 am
Arpgor napisał(a):No to powiem jak tam eksploatacja PR5. W porównaniu do PR2 nie ma co porównywać. Trzyma się jak głupi, zniknęło shimy. Z kufrem czy bez po prostu stabilnie idzie do przodu. Po zakrętach trochę jeszcze ze strachem, ale prowadzi się inaczej. Na PR2 miałem taki moment, że wiedziałem że mocniej już nie można schodzić, bo czułem że zaczynają ustępować. Po prostu czuć było że zaczynają uślizgiwać delikatnie i "mówiły dość". Tutaj nie ma tego wrażenia i co gorsza nie wiem kiedy puszczą. Pierwszy raz się uślizgną to będę wiedział do kiedy można schodzić, ale najpierw muszę poznać jak wygląda te ostrzeżenie. Wtedy już będzie pewniej. Na razie jeździ jak tramwaj. Chcesz skręcić to skręcasz i trzyma się jak przyklejony.
150km nawinięte.
Potwierdzam
mam PR5 od 14 lipca do tej pory przejechane na nich ponad 800km. W pierwszych km jazdy nie mogłem się przyzwyczaić w zakrętach i rondach że moto samo się składa.(Ale to chyba każda nowa opona tak ma) Jak kolega wyżej pisze trzymają się drogi jak przyklejone. Nawet przy obfitych opadach deszczu (gdzie samochody zwolniły do ~90km/ha wraz z nimi ja) na dziurawej DK1 (Częstochowa - Piotrków Tr.) nie było jakiś niespodzianek dobrze trzymały się drogi odprowadzając wodę. Uślizgów jak na razie nie poczułem. Jestem z nich zadowolony tak samo jak z poprzednich modeli PR2 i PR3 Zobaczę co będzie dalej.
Pt sie 10, 2018 1:02 pm
Jestem trochę zawiedziony PR4. Miałem więcej uślizgów tylnego koła w ciągu 3 miesięcy, niż przez ostatnie 3 sezony. Nie jestem pewien czy jest to spowodowane, większą ilością sytuacji gdzie musiałem mocniej hamować czy te opony są jakieś dziwne. Tyle dobrego, że to nie przednie się uślizguje ... Ale z każdą taką sytuacją trace zaufanie do tych opon
Pt sie 10, 2018 1:06 pm
A może po prostu szybciej jeździsz
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.