Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pn maja 27, 2019 2:59 pm
Reklamacja nieuwzględniona przez top gumy. Pan stwierdził, że są to znaki normalnego zużycia. Sama nie wiem co mam o tym myśleć ale pożyjemy, poczekamy i może coś więcej wyjdzie.
Wt maja 28, 2019 10:32 am
-patrick- napisał(a):S21 to kozaki, (jak chyba sportowa każda guma w tej kasie)
po dogrzaniu trzyma jak przyspawana, ale na zimnej trzeba uważać, kilka razy się zdziwiłem odwijając w fz1
No to ponad 1.5 tys km na S21 już za mną.
Mogę tylko potwierdzić - S21 trzymają jak klej.
Pierwszy raz w życiu odważyłem się na takie pochylenia i na červenohorskich winklach w zasadzie nie wiadomo kiedy zamknąłem tył.
Co do ewentualnych uślizgów na zimnych laczkach, to nie doświadczyłem tego. Możliwe, że jest to po części wynikiem "śladowej" ilości Nm jakie generuje silnik w HH
, a po części tym, że zanim zacząłem dawać w palnik do odcinki, to gumy zdążyły złapać już temp roboczą...
Tak czy siak, uważam, że opony warte swojej ceny.
Wt maja 28, 2019 11:45 am
Śr cze 05, 2019 7:22 am
Droga w kierunku Kouty nad Desnou jest zajebista, nowe pirelli angel st dały radę i nawet mi się udało trzeć butem i dość mocno zniwelować boczny nietknięty pasek, a był to pierwszy wyjazd na winkle od poprzedniego moto, czyli od jakichś 10 lat
Polecam
So cze 22, 2019 9:29 am
Przyszedł czas wymiany moich kapci , mam dylemat co wybrać bo czym więcej czytam to mniej wiem. PR 5 , pirelli ST czy GT .
Skłaniam się bardziej ku pirelkom i tu nie wiem które ponieważ opinie są podzielone , jeździł ktoś na jednych i na drugich ? i ma jakieś porównanie . Piszą że GT na ciężkie maszyny ale za to lepiej na mokrym a ST lepsza na lżejszy moto no i sam nie wiem . Właśnie wróciłem z urlopu na moto Bieszczady Słowacja Czechy , większość w deszczu no i moje stare PR 2 nie dawały rady . Mam dylemat które wybrać ? Może jakaś rada , ma ktoś porównanie pomiędzy GT a ST ?
So cze 22, 2019 9:06 pm
Z czystym sumieniem mogę polecić ST, choć bez porównania do GT.
Wcześniej miałem PR2 (dobre) i chwilę (kilka tkm) PR4 (kiepskie). Angel ST biją je na głowę w przyczepności na suchym - na mokrym jeżdżę rzadko i na kwadratowo, więc w sumie dla mnie bez różnicy.
Z opinii w necie GT słabiej kleją, bo są nastawione na większe przebiegi, ale to pewnie sam wyczytałeś.
Pn cze 24, 2019 3:13 pm
Ja mam PR5. Kleją się bardzo dobrze, a po 15kkm wyglądają, że zrobią drugie tyle.
Pn cze 24, 2019 6:58 pm
slawekp napisał(a):moje stare PR 2 nie dawały rady .
Ale dlatego że stare, czy dlatego, że model PR2 Ci nie podchodzi?
Ja ścieram właśnie 3. albo i 4. komplet PR2 (już mi się pochrzaniło, ale chyba 3.) i za Boga nie mam się do czego przyczepić, a w sumie parę tych kilometrów się nawija (w różnych warunkach). Nawet mi się nie chce rozważać innych, dopóki te są dostępne.
Z drugiej strony to na pewno trochę kwestia osobnicza - kombinacja typu klaczy i stylu jazdy.
Pn cze 24, 2019 8:54 pm
Ale dlatego że stare, czy dlatego, że model PR2 Ci nie podchodzi?
Zdecydowanie dlatego że, stare ! no i tył trochę kwadratowy . Podczas deszczu przód odjechał mi dwa razy , za pierwszym prawie się wy.....łem no i potem to już miałem pełne gacie .
Jeszcze w zeszłym roku wszystko było ok .
Dlatego szukam coś sensownego, tylko czytam te wszystkie opinie i powiem wam że jestem wygłupiony , cały czas smigalem na michałkach może czas na coś innego ! sam nie wiem .
Wt cze 25, 2019 8:53 am
ST Dobrze kleją i na suchym i na mokrym. Ale jakoś tył szybko mi się skończył. Jakieś 15 tkm i łysa. Na początku sezonu miałem kilka akcji z uślizgami w szybkich łukach ale to była kwestia pokrytych pyłem dróg. Teraz problem zniknął i ile bym nie cisnął to kleją bardzo dobrze. Cały poprzedni sezon uślizgi łapałem tylko na farbie przy ostrym wyjeździe z rond.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.