N kwi 18, 2021 9:36 am
N kwi 18, 2021 11:37 am
4kowal napisał(a):Ja tymczasem zrobiłem pierwsze kilometry na Angel GT 1. W porównaniu z 7 letnimi Metzelerami Z8 najbardziej zauważalna jest łatwość składania motocykla w zakręt. Są nowe i mają ładne krągłości. Starym bliżej było kształtem do opony samochodowej "Uroki" mazowieckich serpentyn i znacznych przewyższeń.
N kwi 18, 2021 3:33 pm
bohr napisał(a):
Serio jeździłeś 7 lat na Metzelerach Z8?
Jak kupowałem XJ600, to miała założone chyba pięcioletnie Dunlopy i po jednym albo dwóch sezonach wymieniłem je ze względu na twardość gumy i słabszą przyczepność, a bieżnika było jeszcze na kolejne 5 lat.
N kwi 18, 2021 5:30 pm
Pn cze 28, 2021 1:52 pm
Pn cze 28, 2021 4:54 pm
A czym ten instruktor motywował swoją złą opinię?Barorasty napisał(a):Czy battlax s22 będą przesadą na cbf600? Szukam oponki conajmniej 2 składnikowej bo angel st ściera mi się w trapez. Tłumaczę to sobie kuframi i Plecaczkiem ale pewnie umiejętności me nikczemne też się do tego przyczyniają. W zasadzie już miałem zamawiać s22 ale jest na chwilę obecną problem z dostępnością. Myślę też o PR4 bo widzę że każdy model chwali i poleca, chociaż mam pewną awersję bo pewien ceniony instruktor jazdy odradził mi opony Micheline na rzecz angel st właśnie.
Pn cze 28, 2021 5:31 pm
bohr napisał(a):A czym ten instruktor motywował swoją złą opinię?
Pilot Road 4 miałem na XJ600 oraz CBF1000FA i polecam, Pilot Road 5 miałem na CBF1000FA i nie polecam.
Śr cze 30, 2021 8:27 pm
Cz lip 01, 2021 3:16 pm
123 napisał(a):mam S22, miałem też S21, miałem PR4 i do czegoś w rodzaju PR4 nie wrócę. Na ulewny deszcz nie nadają się tak samo jak wszystkie inne, no może oprócz wyścigowych deszczówek, a na mokrym/słabszym deszczu radzą sobie odczuwalnie gorzej niż S22.
Wt sie 31, 2021 8:35 am