Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
N lut 05, 2012 11:02 pm
Avalon napisał(a):Wszystko jak napisałeś. Wlewasz przez korek w górnej części obudowy sprzęgła, aż poziom sięgnie połowy oczka kontrolnego znajdujacego się w dolnej części tej obudowy. Bagnetu brak
600tki na bagnecie
przynajmniej te starsze.
N lut 05, 2012 11:19 pm
A co sądzicie o dodatkach do oleju w stylu ModyfikatorPlus?
N lut 05, 2012 11:29 pm
Dude napisał(a):A co sądzicie o dodatkach do oleju w stylu ModyfikatorPlus?
Ja bym nie ryzykował, w moto masz w oleju silnik, skrzynię i sprzęgło
N lut 05, 2012 11:33 pm
Dude napisał(a):A co sądzicie o dodatkach do oleju w stylu ModyfikatorPlus?
NIe znam ale w Kawie stosowałem Militeca /do CBF'Y też dolałem./
Pn lut 06, 2012 11:37 am
Oleju bym nie uszlachetniał jeśli masz potrzebęd dodatkowego komfortu psychicznego to po prostu zalej full-syntetyka. Nie wiadaomo, czy takie ulepszaze można stosować do motongów ( mokre sprzęgło, skrznia biegów)
Pn lut 06, 2012 12:11 pm
Zgodnie z tematem olej to! Przecież motocyklem najprawdopodobniej nie jeździcie w takie temperatury ani nie odpalacie a jak już to przecież zawsze się czeka aż się rozgrzeje i na początku powoli się jeździ i nie katuje póki ładnie się nie nagrzeje. Uważam, że jest to bez sensu zbędny wydatek poprawiający tylko komfort psychiczny a na kondycje moto zbyt dużego wpływu nie ma.
Pn lut 06, 2012 2:48 pm
Zalałem full syntetyka i mimo wszystko dolałem Militec. Od wielu lat stosowałem w poprzednim motocyklu, i nie było żadnego kłopotu ze sprzęgłem, skrzynią czy silnikiem. Subiektywne wrażenia - skrzynia lżej zaczęła pracować. Czy jednak naprawdę pomaga ? Nie wiem, ale na pewno nie szkodzi.
Wt lut 07, 2012 12:33 am
Rupert napisał(a):600tki na bagnecie
przynajmniej te starsze.
Czyli w mojej z 2004r. lać przez miejsce gdzie jest bagnet rozumiem?
Avalon napisał(a):Wlewasz przez korek w górnej części obudowy sprzęgła, aż poziom sięgnie połowy oczka kontrolnego znajdującego się w dolnej części tej obudowy
Hmm...chyba u mnie brak czegoś takiego jak to oczko
A powiedzcie ma ktoś może z Was taki czujnik? Jak to się sprawdza i jaki w ogóle pasuje długością do naszych maszyn?
http://moto.allegro.pl/termometr-czujni ... 43675.htmlNie znalazłem aukcji z opisem który to czujnik by był typowo dla hondy cbf
Wt lut 07, 2012 7:31 am
Domin, lejesz przez bagnet.
Przeciez masz wskaznik temperatury oleju
Wt lut 07, 2012 11:23 am
Jeśli nie ma oczka kontrolnego, to poziom musi być mierzony bagnetem.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.