Pix to, że akurat lewa strona się bardziej wyzombkowała może bardziej odkręcasz na wyjściu z łuku (lewego)
( i tu nic dziwnego, bo są kierowcy, którym łatwiej się np. zawraca kręcąc w lewą stronę i but, kładzie w lewe łuki), ale to, że przy twoich 150 kucach się zombkuje , to się nie dziwię (duża moc i moment obrotowy). Istotne jest też ciśnienie w oponach - jeżeli będzie za niskie, tym bardziej guma będzie się nierównomiernie zużywać. A z zombkowaniem (klockowaniem) najprościej zobrazować to tak - weź gumkę do mazania (prostopadłościenną), chwyć za jeden koniec tak aby była pionowo i zacznij nią trzeć o np. stół. Zacznie się uginać i trzeć narożem - pchając do przodu (efekt hamowania) -przednia część kostki, ciągnąc w tył (efekt przyspieszania) - tylna część kostki. Inną sprawą jest zbyt słabe tłumienie amortyzatora , które powoduje odrywanie się koła od nawierzchni (w dużym uproszczeniu) przyczyniające się do takiego zużycia opony - to tyle z teorii i częściowo z praktyki. Reasumując, musisz wybadać swoją lewostronność
- bo może właśnie ona jest przyczyną zużycia tejże strony. Tak na marginesie mnie lepiej kręci się w lewo (niejako intuicyjnie) a w prawo to mniej/więcej tak jakbym miał się przygotować do skrętu
Pozdrawiam
Romet Pony (motorynka), MZ ETZ 250, Honda XL 125 Varadero, HONDA CBF 500+, Yamaha MT03 660 ccm