Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt kwi 19, 2013 5:00 pm
zbyhu napisał(a):Ten typ tak ma, to normalne
.
Uff, dzięki Zbychu, bo nie mógłbym spać w nocy
So kwi 20, 2013 9:31 am
Potwierdzam. Tak ma. A tak odgrzewająąc, to proszki wsypywane do chłodnicy (czy też układu chłodzącego) to rozwiązanie, które stosowałem kilkakrotnie (akurat nie w cbf) i zawsze z dobrym skutkiem. Oczywiście dotyczy to minimalnych rozszczelnień.
So kwi 20, 2013 1:59 pm
Spałem spokojnie, ale i tak rano musiałem wyjechać, to wyszedłem wcześniej, aby sprawdzić. Chłodnica była jeszcze mokra, ale jak popracował z 10 min. to wszystko wyschło i nic nie ciekło. Pozostał niestety zapach palonej gumy, ale może to dlatego, że mam niecałe 900 km na szafie i pewnie wszystko się jeszcze wygrzewa.
So kwi 20, 2013 7:57 pm
Ten zapach taki będzie chyba już zawsze- to po prostu zapach tego co ląduje w czasie jazdy na chłodnicy... Ja też przeżyłem cieknącą chłodnicę
- woda leje się z boku osłony- w czasie jazdy w deszczu tam się gromadzi i gdy na postoju moto przechyla się na bok ta woda ładnie sobie ścieka po chłodnicy.
So kwi 20, 2013 10:02 pm
MarQ napisał(a):Ten zapach taki będzie chyba już zawsze- to po prostu zapach tego co ląduje w czasie jazdy na chłodnicy... Ja też przeżyłem cieknącą chłodnicę
- woda leje się z boku osłony- w czasie jazdy w deszczu tam się gromadzi i gdy na postoju moto przechyla się na bok ta woda ładnie sobie ścieka po chłodnicy.
No to już jestem spokojny całkowicie.
Dzięki wszystkim
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.