NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » N cze 19, 2016 8:58 am

Możliwe.:-) Mam od tego ludzi w ISM[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] aa samoistnie hondzinie przeszło.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Śr cze 22, 2016 6:45 pm

Pojawilo sie znowu po tygodniu. MCS sugeruje wcześniejszą wymianę oleju i filtrów oleju.
Do Avalona priv z pytaniem nie doszedl pewnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Bloodhound » Cz cze 30, 2016 8:28 pm

Radarman napisał(a):A mnie się widzi że wymienia się go zawsze przy wymianie oleju, czyli co 12 tys

Sent from OnePlus One via TT

Wg serwisówki filtr oleju sprzęgła DCT wymienia się co 24 kkm.

Glub, ja bym wymienił olej i filtry. Jeśli nie pomoże, z pewnością nie zaszkodzi, a coś przynajmniej się wyklaruje w temacie poszukiwania rozwiązania.

By Tapatalk
If it has pistons or tits, it must be expensive.
Avatar użytkownika
Bloodhound
Miłośnik
 
Posty: 519
Dołączył(a): So wrz 06, 2014 9:39 am
Lokalizacja: SZY
Wiek: 54
Imię: Jacek
Motocykl: NC/KTM
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Cz cze 30, 2016 9:06 pm

Wymienilem olej i filtry.. Przypomnial mi tekst piotrka pietrasika a propos dct juz przy vfr. Kij z instrukcją. Zmieniać oba filtry wraz z olejem co 12.

Na razie z obserwacji na nowym oleju, chyba musi sie brud wymyc z elektrozaworów. Nie kumam tylko czemu sa trzy.
Po wyjezdzie z sereisu ponownie zaczal minus migac ale to byly pierwsze metry działania silnika na nowym oleju.
Natomiast dzisiaj jechalem obladowany sakwami, kufrem (nowym) i plecaczkiem.
Po 300 km pojawilo sie miganie minusa ale na czwartym biegu... Akurat mialem 80 na budziku bo zbieralem sie do wyprzedzania...
Co ciekawe zaobserwowalem zwloke przy wrzucaniu 5 biegu. Klikam na 5 a tu nic. Wiec klikam drugi raz a wrzuca sie 5 i zaraz po nim 6...
Moze musi sie przedmuchac nowym olejem.... Bo generalnie biegi wchodza lepiej bez szarpniec. Przy redukcji tez przestalo szarpać.

Zobaczymy czy ponownie pojawia sie te błędy...
Moze jednak musze zresetować ecu od dct...
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez maxikaz » So wrz 24, 2016 6:08 am

Temat był tryb L i nikt tu nie napisał ze duze "L" swieci jak jest bardzo zimny olej w silniku, małe "l" jak jest lekko za zimny olej, nie jest to błąd, ani tryb pracy DCT, Po prostu trzeba nagrzac moto przed ruszeniem . Jak L swieci na cieplym silniku to problem z czujnikiem lub wiązką przewodów.

Problem z zapalającym sie minusem zamiast wyświetlanego biegu podczas jazdy czy przed próbą jazdy to juz błąd DCT i nalezy go zdiagnozowac sam nie ustąpi. Przeważnie to zawilgocona kostka na jakims czujniku lub zaśniedziałe styki ewentualnie awaria czujnika. Jest procedura załaczenia diagnostyki i patrząc na interwały migania mozna dowiedziec sie gdzie lezy problem.
podaje link do serwisowki ktorą znalazłem w necie kiedys.
http://www.motorussia.ru/docs/138-servi ... -nc700.pdf
p.s.
Miałem wilgoc w czujniku prędkości pojazdu i randomowo podczas jazdy wszystko padało wtedy swiecił "-" skrzynia gupiała i mozna bylo jechac tylko na 1 biegu. zapalał sie bład silnika, bład abs. Po zatrzymaniu i ponownym załaczeniu zapłonu skrzynia zrzucala dopiero na luz. Prędkościomierz wyświetlał od zera do nawet 50 km/h a moto stało w miejscu.
Pomogło wysuszenie kostki od czujnika predkosci, po jej odpięciu wykapła woda, wygrzałem suszarką , podałem preparat do styków i od roku spokój.
Historia moich moto WSK125,SuzukiGSX600F,NC700XDC.....>>>>?
Projekt podróży w Alpy w trakcie trasa :) http://goo.gl/NF8bNa
Avatar użytkownika
maxikaz
Użytkownik
 
Posty: 24
Dołączył(a): Śr lut 11, 2015 12:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 48
Imię: Kazik
Motocykl: NC700XDC
W siodle: <100 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Cz kwi 20, 2017 7:11 pm

Winowajca u mnie prawdopodobnie znaleziony.
miałem zmieniany napęd i na tyl trafiła zębatka 43 zamiast 39 zębów. komputer ześwirował bo mu się nic nie zgadzało.. tylko dziwne e nie od razu...

w poniedziałek mam wymianę na prawidłową zębatkę to zobaczymy, czy aby to na pewno to.

btw w katalogu DIDa nie ma rozdziału NC700X/S z DCT i bez DCT... po prostu piszą że NC700X/s 43 zęby a o 39 wspominają przy integrze.
Więc pamiętajcie o tym przy zmianie napędów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Pablo80 » Wt paź 17, 2017 7:05 pm

Glub napisał(a):Winowajca u mnie prawdopodobnie znaleziony.
miałem zmieniany napęd i na tyl trafiła zębatka 43 zamiast 39 zębów. komputer ześwirował bo mu się nic nie zgadzało.. tylko dziwne e nie od razu...

w poniedziałek mam wymianę na prawidłową zębatkę to zobaczymy, czy aby to na pewno to.

btw w katalogu DIDa nie ma rozdziału NC700X/S z DCT i bez DCT... po prostu piszą że NC700X/s 43 zęby a o 39 wspominają przy integrze.
Więc pamiętajcie o tym przy zmianie napędów.

Z ciekawości, daj znać czy problem z wyskakującym "-" zniknął po wymianie zębatki na prawidłową - 39 zębatą.
Avatar użytkownika
Pablo80
Użytkownik
 
Posty: 25
Dołączył(a): Cz maja 04, 2017 10:28 pm
Lokalizacja: ŁDZ
Motocykl: NC700Xa
W siodle: <100 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Wt paź 17, 2017 8:18 pm

Nie zniknął- stał się za to nieprzewidywalny, teraz nie umiem go wywołać. Nadal pojawia się przy zimnym silniku choć od dawna go nie widziałem.

Tryb jazdy D/S/Manual obojętny.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Pablo80 » Wt paź 17, 2017 8:46 pm

Zapewne resetowałeś komp dct? Próbowałeś odczytać ewentualne kody błędów kompa? Ciekawi mnie bardzo, skąd ten problem u Ciebie.
Avatar użytkownika
Pablo80
Użytkownik
 
Posty: 25
Dołączył(a): Cz maja 04, 2017 10:28 pm
Lokalizacja: ŁDZ
Motocykl: NC700Xa
W siodle: <100 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Śr paź 18, 2017 7:35 am

Pablo80 napisał(a):Zapewne resetowałeś komp dct? Próbowałeś odczytać ewentualne kody błędów kompa? Ciekawi mnie bardzo, skąd ten problem u Ciebie.
Reset kompa nic nie daje lub daje na krótko. Błędów dct nie ma w kompie.. i to jest dziwne. Ostatni błąd jak był to tyczył się czujnika ABS. Mama honda nic nie wie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości