gregin napisał(a):Raczej normalna sprawa. To słaby silnik. Brakuje mu mocy na 6 i redukuje na 5. Może być tak, że na 5 wyciągniesz wyższy vmax niż na 6.
Tomaszhikisz napisał(a):Witam. Od 4 dni mam NC700SA. Skrzynia chodzi super do prędkości autostradowych. Potem przy nie wiem 140 czy 150 robi redukcję do 5 i tak zostaje. Powoduje to że przy 166 km/h mam odcięcie mimo iż mam niby jeszcze jeden bieg. Wystarczy trochę zwolnić i wbija 6. Jak kupowałem go byłem nim na komputerze zero błędów. Nie wiem czy to taka blokada czy problem ze skrzynia. Ten reset mi pomoże?
Glub napisał(a):Radarman napisał(a):Hej,
Wygląda na to że coś się porobiło z elektroniką DCT.
Odłącz więc na powiedzmy 30 min akumulator. Po tym czasie go podłącz i wykonaj poniższą procedurę resetu ECU skrzyni DCT:
Odłączanie akku jest konieczne?
Bo dziś mi hondzia zrobiła psikusa.
Włączyłem się do ruchu i nie mogę wrzucić dwójki. patrzę na wyświetlacz biegów na którym miga tylko jedna pozioma kreska... jechać mogę ale tylko na jedynce... więc czym prędzej się zatrzymałem tam gdzie moglem, zgasiłem silnik kill switchem, potem wyłączyłem stacyjkę.
Włączyłem oba, zrzuciła do neutrala i bez problemu moglem uruchomić silnik i jechać normalnie.
myślę o resecie tak dla kurażu.
raphi napisał(a):W encku to normalne. On jest tak bardzo nastawiony na oszczędzanie paliwa, że 6 to nadbieg do którego silnik jest zbyt słaby aby osiągnąć maksymalną prędkość obrotową. Dlatego 5 bieg w NC to max. NCek to absolutnie niemotocyklowy silnik.
Na chwilę. Prędzej wymiana oleju z filtramiKazk napisał(a):Glub napisał(a):Radarman napisał(a):Hej,
Wygląda na to że coś się porobiło z elektroniką DCT.
Odłącz więc na powiedzmy 30 min akumulator. Po tym czasie go podłącz i wykonaj poniższą procedurę resetu ECU skrzyni DCT:
Odłączanie akku jest konieczne?
Bo dziś mi hondzia zrobiła psikusa.
Włączyłem się do ruchu i nie mogę wrzucić dwójki. patrzę na wyświetlacz biegów na którym miga tylko jedna pozioma kreska... jechać mogę ale tylko na jedynce... więc czym prędzej się zatrzymałem tam gdzie moglem, zgasiłem silnik kill switchem, potem wyłączyłem stacyjkę.
Włączyłem oba, zrzuciła do neutrala i bez problemu moglem uruchomić silnik i jechać normalnie.
myślę o resecie tak dla kurażu.
Hejka czy procedura resetu pomogla? Mi tez ostanio wyskoczyla pozioma kreska i jakby zablokowal sie na jedynce. Pomaga tylko wylaczenie zaplonu. Wtedy wyrzuca na luz i po wlaczeniu D jezdzi juz normalnie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości