NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Radarman » Śr cze 15, 2016 5:37 pm

Glub napisał(a):
Odłączanie akku jest konieczne?

Niekoniecznie, ale być może jakieś tymczasowe błędy się wtedy z pamięci ECU resetują.
Obrazek
Avatar użytkownika
Radarman
Znawca
 
Posty: 337
Dołączył(a): Wt paź 28, 2014 9:32 pm
Lokalizacja: Hampshire / UK
Wiek: 52
Imię: Hubert
Motocykl: CRF1000L DCT
W siodle: <100 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez sufit » Śr cze 15, 2016 6:19 pm

Kaplan napisał(a):Po tym, co tu piszecie, zaczynam tracić zaufanie i przekonanie do DCT. :(
Takie numery mogą być wręcz niebezpieczne, jeśli jesteśmy np. w trakcie wykonania manewru wyprzedzania czy zmiany pasa.
Owszem, wyskakujący bieg w manualach też jest niebezpieczny, ale w DCT to jednak elektronika sterująca jest tym słabym punktem.

Chyba większe prawdopodobieństwo jest, że coś źle wskoczy przy manualu niż automacie, a już na pewno nie brałbym tego jako kryterium wyboru automatu...
Avatar użytkownika
sufit
Miłośnik
 
Posty: 579
Dołączył(a): Cz lip 02, 2015 7:30 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 45
Imię: Daniel
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Cz cze 16, 2016 7:51 am

Wczoraj wieczorem i dzis rano znowu odwalila numer. A wyglada to tak:
https://vimeo.com/170914634

Zdarza sie tak 200 metrow od pierwszego ruszenia, zimny silnik, po killswitchu wsio ok.
Co to moze być?
Olej, za gęsty bo nie rozgrzany ?
Filtr oleju przed dct zapchany?
Elektrozawory?
Olej sprawdzony, poziom prawidłowy
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Monte Christo » Cz cze 16, 2016 9:07 am

Po prostu może się psuć i tyle. Tylko tyle. :smile:
Serio, no Glub sam powiedz czy wcześniej miałeś tego typu zachowania? No, a ile masz najechane?
Co prawda Zibi w swojej ma ponad 100kkm, ale może on na manualu posuwa? Jak prawdziwym motocyklem?
Może być też kwestia oleju, u mnie np. ma znaczenie. A moze inny olej wlałeś niż uprzednio stosowałeś?
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Użytkownik zbanowany
 
Posty: 7506
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 43
Motocykl: nie ma
W siodle: <100 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Cz cze 16, 2016 10:25 am

Monte Christo napisał(a):Po prostu może się psuć i tyle. Tylko tyle. :smile:
Serio, no Glub sam powiedz czy wcześniej miałeś tego typu zachowania? No, a ile masz najechane?
Co prawda Zibi w swojej ma ponad 100kkm, ale może on na manualu posuwa? Jak prawdziwym motocyklem?
Może być też kwestia oleju, u mnie np. ma znaczenie. A moze inny olej wlałeś niż uprzednio stosowałeś?


Mam najechane 42 tysiące. Nigdy wczesniej tak nie było.
Zibi ma manual, że niby ja mam udawany, a ić pospier... Pizze robić.
Olej? nie pamietam jaki. I Tomek z ISM nalał vhyba 7100 ale teraz chyba zaleje v300. Ponoć przerost formy nad trescią ale najlepiej na nim jezdziła.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Monte Christo » Cz cze 16, 2016 10:51 am

No, to Glubuś zalewaj olej, na którym ona (she) czuje się najlepiej :smile:
To nie są brednie, potwierdził to mechanik, gdzie serwisuję.
Obserwuj temat, może rzeczywiście spróbuj odłączyć aku i zrobić reset sprzęta.
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Użytkownik zbanowany
 
Posty: 7506
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 43
Motocykl: nie ma
W siodle: <100 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Cz cze 16, 2016 11:33 am

Zrobię reset. Np teraz gdy wracałem z porannej bajki nie bylo tego efektu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Bloodhound » Pt cze 17, 2016 4:17 pm

Kiedy filtr od DCT był wymieniany?

By Tapatalk
If it has pistons or tits, it must be expensive.
Avatar użytkownika
Bloodhound
Miłośnik
 
Posty: 519
Dołączył(a): So wrz 06, 2014 9:39 am
Lokalizacja: SZY
Wiek: 54
Imię: Jacek
Motocykl: NC/KTM
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Glub » Pt cze 17, 2016 7:34 pm

Wg serwisówki to chyba przy wymianie oleju po 24... z resztą nie wiem...
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Postprzez Radarman » So cze 18, 2016 10:27 pm

A mnie się widzi że wymienia się go zawsze przy wymianie oleju, czyli co 12 tys

Sent from OnePlus One via TT
Obrazek
Avatar użytkownika
Radarman
Znawca
 
Posty: 337
Dołączył(a): Wt paź 28, 2014 9:32 pm
Lokalizacja: Hampshire / UK
Wiek: 52
Imię: Hubert
Motocykl: CRF1000L DCT
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości