Switch to full style
Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla

Regulamin działu

Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Odpowiedz

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Śr cze 15, 2016 5:37 pm

Glub napisał(a):
Odłączanie akku jest konieczne?

Niekoniecznie, ale być może jakieś tymczasowe błędy się wtedy z pamięci ECU resetują.

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Śr cze 15, 2016 6:19 pm

Kaplan napisał(a):Po tym, co tu piszecie, zaczynam tracić zaufanie i przekonanie do DCT. :(
Takie numery mogą być wręcz niebezpieczne, jeśli jesteśmy np. w trakcie wykonania manewru wyprzedzania czy zmiany pasa.
Owszem, wyskakujący bieg w manualach też jest niebezpieczny, ale w DCT to jednak elektronika sterująca jest tym słabym punktem.

Chyba większe prawdopodobieństwo jest, że coś źle wskoczy przy manualu niż automacie, a już na pewno nie brałbym tego jako kryterium wyboru automatu...

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Cz cze 16, 2016 7:51 am

Wczoraj wieczorem i dzis rano znowu odwalila numer. A wyglada to tak:
https://vimeo.com/170914634

Zdarza sie tak 200 metrow od pierwszego ruszenia, zimny silnik, po killswitchu wsio ok.
Co to moze być?
Olej, za gęsty bo nie rozgrzany ?
Filtr oleju przed dct zapchany?
Elektrozawory?
Olej sprawdzony, poziom prawidłowy

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Cz cze 16, 2016 9:07 am

Po prostu może się psuć i tyle. Tylko tyle. :smile:
Serio, no Glub sam powiedz czy wcześniej miałeś tego typu zachowania? No, a ile masz najechane?
Co prawda Zibi w swojej ma ponad 100kkm, ale może on na manualu posuwa? Jak prawdziwym motocyklem?
Może być też kwestia oleju, u mnie np. ma znaczenie. A moze inny olej wlałeś niż uprzednio stosowałeś?

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Cz cze 16, 2016 10:25 am

Monte Christo napisał(a):Po prostu może się psuć i tyle. Tylko tyle. :smile:
Serio, no Glub sam powiedz czy wcześniej miałeś tego typu zachowania? No, a ile masz najechane?
Co prawda Zibi w swojej ma ponad 100kkm, ale może on na manualu posuwa? Jak prawdziwym motocyklem?
Może być też kwestia oleju, u mnie np. ma znaczenie. A moze inny olej wlałeś niż uprzednio stosowałeś?


Mam najechane 42 tysiące. Nigdy wczesniej tak nie było.
Zibi ma manual, że niby ja mam udawany, a ić pospier... Pizze robić.
Olej? nie pamietam jaki. I Tomek z ISM nalał vhyba 7100 ale teraz chyba zaleje v300. Ponoć przerost formy nad trescią ale najlepiej na nim jezdziła.

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Cz cze 16, 2016 10:51 am

No, to Glubuś zalewaj olej, na którym ona (she) czuje się najlepiej :smile:
To nie są brednie, potwierdził to mechanik, gdzie serwisuję.
Obserwuj temat, może rzeczywiście spróbuj odłączyć aku i zrobić reset sprzęta.

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Cz cze 16, 2016 11:33 am

Zrobię reset. Np teraz gdy wracałem z porannej bajki nie bylo tego efektu.

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Pt cze 17, 2016 4:17 pm

Kiedy filtr od DCT był wymieniany?

By Tapatalk

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

Pt cze 17, 2016 7:34 pm

Wg serwisówki to chyba przy wymianie oleju po 24... z resztą nie wiem...

Re: NC750S DCT - tryb L (proszę o pomoc).

So cze 18, 2016 10:27 pm

A mnie się widzi że wymienia się go zawsze przy wymianie oleju, czyli co 12 tys

Sent from OnePlus One via TT
Odpowiedz