Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
N wrz 22, 2019 7:41 am
Z tego co serwisant mówił, to na chyba na wałku. Tylko nie wiem czy go dobrze zrozumiałem, nie jestem pewien.
N gru 22, 2019 10:16 pm
Sorki, że się nie odzywałem (robota, dom, robota, dom...............)
Moto naprawili
Wspomniany pamiętnik znajduje się na wałku, został na stale "przykręcony". Serwisant powiada, że teraz nie powinien sprawiać problemów
Rzeczywiście, po odebraniu moto i zrobieniu około 1000 km nic się nie działo (jazda oczywiście tylko po mieście).
Teraz moto po serwisie posezonowym czeka na wiosnę.
Do zobaczenia na wiosnę
Paweł
Cz cze 04, 2020 6:21 am
Cześć.
Mam pytanie.
Wczoraj odebrałem moto z serwisu. Zaznaczam, że nie z ASO, ale takiego, który ma mega dobre opinie w okolicy no i chciałem sprawdzić. Przegląd podstawowy olej, filtry, regulacja napędu.
Serwisant poinformował mnie, że podłączył moto do kompa żeby sprawdzić ewentualne błędy, działanie wtrysków i że wszystko jest ok.
Odpalam moto, na wyświetlaczu L, zapinam bieg i jadę. Widzę, że mam moto w trybie 3xS i za cholerę nie mogę tego zmienić.
Wyłączenie moto nic nie zmienia.
Dzwoniłem do gościa, to twierdzi, że skrzynia musi się skalibrować.
Coś mi tutaj nie gra.
Cz cze 04, 2020 8:46 am
A robiłeś kombinację, którą opisał Radarman w poście z 3 kwietnia 2016?
"Hej,
Wygląda na to że coś się porobiło z elektroniką DCT.
Odłącz więc na powiedzmy 30 min akumulator. Po tym czasie go podłącz i wykonaj poniższą procedurę resetu ECU skrzyni DCT:
1. Uruchom silnik i rozgrzej go do normalnej temperatury pracy (ok. 10-15 min pracy na biegu jałowym),
2. Zgaś rozgrzany silnik za pomocą kluczyka.
3. Upewnij się że "kill switch" jest w pozycji "rozruch"
4. Wciśnij i przytrzymaj przycisk "D" przekręcając jednocześnie kluczyk do pozycji zapłon. Powinien zapalić się symbol silniczka.
5. Po zgaśnięciu symbolu silniczka puść przycisk "D".
6. Używając przycisku N-D wciśnij go w następującej sekwencji: DDNDN. Powyżej wskaźnika biegów powinny się pokazać symbole DS i migający myślnik (kreska) w miejscu wyświetlacza biegów.
7. Uruchom silnik i pozostaw go na biegu jałowym (nie ruszaj manetki!), aż do momentu kiedy znikną wskazania DS i kreska na wyświetlaczu biegów.
8. Zatrzymaj silnik poprzez przekręcenie kluczyka.
9. Po kolejnym uruchomieniu silnika wszystko powinno być OK (mam nadzieję)...""
Cz cze 04, 2020 8:59 am
Właśnie nie robiłem.
Serwisant twierdzi, że nic przy DCT nie gmerał.
Spróbuje dziś trochę więcej pojeździć, może się skalibruje.
Czytałem że duże L na wyświetlaczu może się pojawić po zmianie oleju. Może to to???
Generalnie moto jeździ normalnie, zmienia biegi normalnie, +/- też działa.
Jedyna rzecz, że na wyświetlaczu mam cały czas zapięty tryb 3xS i nie mogę tego zmienić!
Cz cze 04, 2020 9:54 am
W tym temacie ja się nie wypowiem, może inny kolega z Forum.
Cz cze 04, 2020 6:02 pm
Duże L nie ma nic wspólnego z wymiana oleju.
Przeprowadz reset. Odlaczanie aku nie jest konieczne ale ponoc pomaga
So paź 03, 2020 9:03 pm
Witam. Od 4 dni mam NC700SA. Skrzynia chodzi super do prędkości autostradowych. Potem przy nie wiem 140 czy 150 robi redukcję do 5 i tak zostaje. Powoduje to że przy 166 km/h mam odcięcie mimo iż mam niby jeszcze jeden bieg. Wystarczy trochę zwolnić i wbija 6. Jak kupowałem go byłem nim na komputerze zero błędów. Nie wiem czy to taka blokada czy problem ze skrzynia. Ten reset mi pomoże?
So paź 03, 2020 9:09 pm
Kolego szczerze powiem takich prędkości swoim NC nie rozwijałem (max było 145-1500), nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja.
So paź 03, 2020 9:10 pm
Sorki za literówkę 145-150 km/h.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.