Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt wrz 13, 2011 4:36 pm
i przyszedł czas na nowy zestaw napędowy...
własnie próbowałem ustawić odpowiedni luz łańcucha i udalo sie w dwóch miejscach, natomiast kawałek dalej łańcuch napiety jest jak baranie jaja a jeszcze kawalek dalej jest luzniejszy niz luźny. W związku z tym mam pytanie, czy zakładał juz ktoś do CBFy PC38 fabrycznie zakuty łańcuch bez rozkuwania?
Wt wrz 13, 2011 4:59 pm
A to łancuch jest zakuty fabrycznie? Pytam bo nie wiem.
Bo jeśli jest,to nie obejdzie się bez wyjmowania wachacza, co akurat nie byłoby takie głupie, łożyska i uszczelniacze można sprawdzić, trochę smaru dołożyć...
Cz wrz 15, 2011 8:28 pm
mtr napisał(a):A to łancuch jest zakuty fabrycznie? Pytam bo nie wiem.
Bo jeśli jest,to nie obejdzie się bez wyjmowania wachacza, co akurat nie byłoby takie głupie, łożyska i uszczelniacze można sprawdzić, trochę smaru dołożyć...
Obejdzie się bez ściągania wahacza... bez przesady... wystarczy rozkuwacz do łańcuchów
Pt wrz 16, 2011 7:24 am
auspuf napisał(a):czy zakładał juz ktoś do CBFy PC38 fabrycznie zakuty łańcuch bez rozkuwania?
mx500 napisał(a):Obejdzie się bez ściągania wahacza... bez przesady... wystarczy rozkuwacz do łańcuchów
Hmmm....
Pt wrz 16, 2011 7:38 am
mtr napisał(a):A to łancuch jest zakuty fabrycznie? Pytam bo nie wiem.
kiedyś usłyszałem taka odpowiedź:
znakomita większość nie jest
Śr lis 09, 2011 9:17 pm
Polecam zmianę zębatek i założenie łańcucha 530 a nie 525 jak w oryginale ja już na ZVM-X DID zrobiłem prawie 25 tyś km i 1 raz go naciągałem, wcześniejszy nie wytrzymał 1000km po autostradzie (dodam że prżebyłem na tym nowym wycieczkę przez całe niemcy na pełnym obciążeniu i często manetce odkręconej do końca)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.