Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Śr wrz 14, 2011 7:25 am
Vitaycie Kamraci i wybaczcie ewentualną niewiedzę, ale tak sobie czytam test naszego ulubionego moto i w 2. akapicie, w.7 piszą o regulowanej o 1cm wysokości kierownicy. Chodzi o "podwyższenie", nie o pochylenie przód-tył.
Jesli to prawda to gdzie i jak ją podwyższyć? Chyba nie mają na myśli podłozenia nad półką podkładek pod riser
link:
http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBF_1000_S
Śr wrz 14, 2011 7:45 am
Yo!
Nie chodzi ani o jedno ani o drugie.
Chodzi od mozliwosc przesuniecia kierownicy w plaszczyznie gornej polki do przodu albo do tylu.
Kwestia odkrecenia "mostkow" kierownicy, odwrocenia ich tylem do przodu i przykrecenia.
Pzdr
Śr wrz 14, 2011 8:14 am
zbyhu napisał(a):Kwestia odkrecenia "mostkow" kierownicy, odwrocenia ich tylem do przodu
Ciekawe.
"mostków" - czyli dolnej połówki tego co na zdjęciu?
http://moto.allegro.pl/xs-wiezyczki-ris ... 27703.htmlJeszcze 6 godzin do rozpoczęcia testów, kjm
Śr wrz 14, 2011 9:08 am
Tak, dokladnie tak. To trzeba obrocic w osi sruby mocujacej o 180 stopni. I to daje te przesuniecie kierownicy o 1 cm.
Pzdr
Śr wrz 14, 2011 9:34 am
Mam nadzieję, że poprzedni właściciel CBFy o tym nie wiedział i kierownice da się jeszcze cofnąć o ten 1cm
Śr wrz 14, 2011 10:13 am
Wydaje mi sie, ze fabrycznie sprzet wychodzi z polozeniem blizszym baku.
Śr wrz 14, 2011 6:48 pm
Qpa niestety, risery już były przestawione w str. baku
To widać z góry - przed nimi widać wytłoczenie, w którym riser by się schował gdyby był przesunięty do przodu. Dla pewności rozbroiłem mocowanie i się potwierdziło.
Ale mam nadzieję, że ta inf. posłuży innym użyszkodnikom, którzy na to nie wpadli
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.