Nierówna praca i szarpanie silinikiem

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Nierówna praca i szarpanie silinikiem

Postprzez Maciek30kr » Cz sie 04, 2016 3:01 pm

Cześć.
Mam problem z moim CBF1000 , po wymianie świec na irydowe, kontroli zaworów i wymianie filtra powietrza , moto zaczeło przerywać, szarpać do 3500 obr, potem ciągnie normalnie. Sprawdziłem cewki, kable, fajki, nawet wróciłem do starych świec i dwa środkowe cylindry nie pracują równo. Nawet pomierzyłem temp rur wydechowych i wyrażnie dwa wewnetrzne dają temp wyzsza niż zewnetrzne. ma ktoś jakieś sugestje może?????
Maciek30kr
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pt sie 16, 2013 10:16 pm
Imię: maciek
Motocykl: CBF1000
W siodle: 100-200 kkm

Re: Nierówna praca i szarpanie silinikiem

Postprzez wojtekostrowka » Cz sie 04, 2016 3:09 pm

Ograniczona dostawa paliwa
Sprawdz filtr paliwa i czy jakoś węźyk się nie podgioł

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
wojtekostrowka
Nowicjusz
 
Posty: 14
Dołączył(a): N sty 31, 2016 4:09 pm
Wiek: 52

Re: Nierówna praca i szarpanie silinikiem

Postprzez Maciek30kr » Cz sie 04, 2016 3:12 pm

wojtekostrowka napisał(a):Ograniczona dostawa paliwa
Sprawdz filtr paliwa i czy jakoś węźyk się nie podgioł

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

moto nie idzie tylko na wolnych obr no tak do max 4 tys, potem zapierdziela normalnie. gdyby to paliwo było lub jego brak to nie szedłby na wysokich.
Maciek30kr
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pt sie 16, 2013 10:16 pm
Imię: maciek
Motocykl: CBF1000
W siodle: 100-200 kkm

Re: Nierówna praca i szarpanie silinikiem

Postprzez zbyhu » Cz sie 04, 2016 3:13 pm

Uszkodzone fajki. Typowe. Pewnie były wyrywane na chama ze środkowych cylindrów, bo jest tam chujowy dostęp.

Wyjmij fajki i obejrzyj dokładnie. Jeśli na samym dole, na gumce obejmującej izolator świecy masz jakiekolwiek uszkodzenie, naddarcie gumy, to fajki szrot. Nowa kosztuje ok. 200zł...

U mnie po zrobieniu zaworów i przejechaniu 200km zrobiło się to samo. Wymiana fajki uleczyła motocykl. Fajka miała minimalne naddarcie na samym dole gumowego płaszcza. Jestem na 99% pewien, że to jest przyczyna.

Tu masz wpis z 28 września 2009 roku:
http://www.zbyhu.cba.pl/moto/kalcbf4.htm

Jak nie będziesz chciał dać wiary, to zamień miejscami fajki (można je wykręcić z kabla WN) i zobacz, które cylindry dadzą wyższą temperaturę po zmianie.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Nierówna praca i szarpanie silinikiem

Postprzez Maciek30kr » Pt kwi 14, 2017 6:21 am

Pomogło odłącznie moto od aku na kilka dni. Kolega tak miał w DL1000 Suzuki i też mu to pomogło. W service powiedzieli żę po każdych tego typu naprawach/wymianach powinno się tak robić, Moto chodzi więc dzięki za pomoc. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Maciek30kr
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pt sie 16, 2013 10:16 pm
Imię: maciek
Motocykl: CBF1000
W siodle: 100-200 kkm

Re: Nierówna praca i szarpanie silinikiem

Postprzez Wesoły Dyzio » Pt kwi 14, 2017 9:48 am

Maciek30kr napisał(a):Pomogło odłącznie moto od aku na kilka dni. Kolega tak miał w DL1000 Suzuki i też mu to pomogło. W service powiedzieli żę po każdych tego typu naprawach/wymianach powinno się tak robić, Moto chodzi więc dzięki za pomoc. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:eek: :eek: :eek:
Jedź wolniej, myśl szybciej Obrazek


Obrazek
Wesoły Dyzio
Nightmare
 
Posty: 5502
Dołączył(a): Cz sty 17, 2013 10:45 am
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Wiek: 56
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 600SA '10
W siodle: <100 kkm


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości