Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
So wrz 17, 2016 6:36 pm
Jak jest tam łatwy dostęp, do wykręć jedną świecę i zobacz jaki ma kolor.
Takie mulenie może teoretycznie być zbyt bogatą mieszanką z powodu brudnego filtra powietrza lub złego ustawienia gaźników.
Kiedyś miałem GS500, pierwszy mój japoniec. Zrobiłem sobie serwis sam i bezwiednie zaorałem filtr K&N, zmieniając na zwykły papierowy. I moto przestało jeździć, bo gaźniki były ustawione pod filtr K&N, dający więcej powietrza. Były więc założone w gaźnikach większe dysze paliwowe. Na zwykłym filtrze to nie współgrało. Na wyższych obrotach silnik zalewało i nie chciał jechać więcej niż 130-140km/h. Świece były czarne. Musiałem dać sprzęta do serwisu, gdzie mi wyregulowali gaźniki do ustawień fabrycznych (wraz z wymianą dysz). I moto odzyskało ducha.
Z kolei w CB Seven Fifty brudny filtr powodował, że motocykl nie chciał jechać więcej niż licznikowe 190km/h. Zaczynał przerywać i szarpać. Wymiana filtra na nowy i szła jak zła, do 210km/h.
Wt wrz 20, 2016 11:22 am
Obstawiam brak dostawy odpowiedniej dawki z baniaka do gaźnika.
Może dali nie taki jak powinni filterek paliwa
Tak czy siak oddać do serwisu na reklamację i to nie po prośbie tylko z roszczeniem poprawy ww usterki znaczy zje.. bać mechaniora hehe
......
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
So lip 21, 2018 1:22 pm
Witam. Mam podobny problem i szukam rozwiązania co było powodem takiej pracy. U mnie po czyszczeniu gaźników wystąpiło to samo a zmiana składu mieszanki nic nie zmienia. Jeśli ktoś rozwiązał ten problem proszę o Info.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.