Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pn paź 24, 2016 7:37 am
Wczoraj tankowałem swoją Honde pierwszy raz. Wskaźnik już był na czerwonym polu, zalałem pod korek - tak przynajniej mi się zdaje - pistolet do paliwa był włożony minimalnie i "pacząc" oczami w bak zdawało mi się, że jest pełno. Tankowałem siedząc na moto, więc stał prosto.
Problem jest taki, że zatankowałem tylko 12 l. A bak teoretycznie ma pojemność 20 l. Co śmieszne - wskaźnik paliwa wyszedł poza skalę jakieś 2 milimetry.
I tutaj jest pytanie - czy mam w baku jakąś kontrabandę czy może coś ze wskaźnikiem? Ktoś miał podobną sytuację?
Pn paź 24, 2016 7:42 am
na czerwonym polu można zrobić jeszcze sporo kilometrów. potestuj
Pn paź 24, 2016 7:47 am
ewentualnie bak grubo szpachlowany
Pn paź 24, 2016 8:10 am
Raczej wszystko gra. Bak ma 19l, a nie 20l. Mi nigdy nie udało się zatankować więcej jak 18l, a zazwyczaj wchodzi jakieś 15-16 gdy motocykl stawiam na kosie
Pt cze 01, 2018 12:30 pm
Witam, nie będę zakładał nowego wątka, więc podepnęł się do tego. Jak zachowuje się wskaźnik paliwa w CBF 1000 z 2010 gdy zostaje jedna kreska świecąca stale. Nigdy poniżej niej nie wypalalem paliwa.
Pt cze 01, 2018 12:43 pm
Potem zapala sie czerwona migajaca i u mnie jest jeszcze paliwa na ok 60 km
Pt cze 01, 2018 7:26 pm
Sc64? Sc58?
pozdrawiam
Marcin Jan
So cze 02, 2018 6:17 am
jak kreski i 2010 to raczej SC 64
So cze 02, 2018 7:10 am
SC 64, dzięki za podpowiedź
bo zawsze jeździłem z sercem na ramieniu
kiedy zgaśnie mi motocykl
So cze 02, 2018 2:09 pm
Sc64 jest czerwona migająca?
@falkon48
Dość precyzyjny jest licznik wypalonej wachy. Można jechać na żyletki
pozdrawiam
Marcin Jan
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.