Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt mar 31, 2017 7:03 pm
Dziś próbowaliśmy z Dyziem zamontować w mojej 1000 olejarkę. Wszystko szło dobrze do momentu sprawdzenia przewodu biegu neutralnego (luzu) do którego chcieliśmy się wpiąć. Czy ktoś z was kiedyś dobierał się do wiązki elektrycznej i jest w stanie wskazać który to przewód. Najlepiej zdjęcie bo w serwisówce nic nie ma na ten temat (ja się na elektryce nie do końca wyznaję a Dyzio ni huhu ciekawego nie wyczaił).
Robota stanęła i kiszka.
So kwi 01, 2017 4:55 am
Czujnik luzu przekazuje (-) do lampki. Chcesz żeby olej był podawany na postoju
?
So kwi 01, 2017 5:50 am
Właśnie nie. Chcemy podłączyć aby podczas luzu na postoju nic nie lało się na łańcuch. Próbowaliśmy wczoraj dojść to tego który przewód odpowiada za luz i kibel. Więc jeżeli ktoś ma wiedzę który to jest w tych kostkach to podrzućcie info. Patrzyliśmy na przewody z kostki wyciągniętej z zegarów.
N kwi 02, 2017 3:50 am
Ze schematu wynika : od dołu pod airboxem wychodzi przewód koloru Lg, wchodzi na zielone złącze 8P na pierwszy pin, idzie na diode prostowniczą przy puszce bezpieczników, wychodzi kolor Lg/R i leci do złącza 16 stykowego przy licznikach na 9 pin kolor Lg/R
Skróty kolorów ang.
Z drugiej strony 1 kropla czy dwie na światłach nic nie przeszkadzają na łańcuchu a wyłączony zapłon powinien zamknąć elektrozawór na postoju np w garażu.
N kwi 02, 2017 5:34 am
Na schemat też patrzyliśmy i nic nam się nie udało z niego wyczytać. Dla mnie, jako analfabety elektronicznego, to był tylko obrazek ala Picasso. Więc pozwolę sobie teraz opisać co robiliśmy
. Sprawdzaliśmy przewód po przewodzie w kostce aby zobaczyć kiedy po wrzuceniu biegu zamiast napięcia pojawia się zero (chyba dobrze opisałem). Na tej podstawie chcieliśmy dojść do tego przewodu który nam jest potrzebny. W gąszczu tych wszystkich były dwa które podają napięcie rzędu 12-14 czegoś tam
. Po wrzuceniu biegu niestety na żadnym nie spadało do zera. Szukaliśmy nawet czujnika położenia biegu jałowego ale chyba w 1000 dobrze go ukryli. Więc po dłuższej niemocy odpuściliśmy i naszą prośbę o pomoc skierowaliśmy tu. Może dziś Dyzio na forum wieczorem zajrzy i jeżeli to co Romek napisał będzie strzałem w 10 to w tym tygodniu zakończymy montaż. Ale kolejne sugestie jak znaleźć ten przewód mile widziane
N kwi 02, 2017 5:08 pm
Zrobiłem kilka zdjęć tych przewodów. Czy ten kabel taki czerwony z zieloną linią to jest ten który wg schematu oraz tego co Romek pisze będzie tym luzem????
A może któryś z innych?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pn kwi 03, 2017 8:05 am
Ze schematu wyczytałem, który to kabel, tylko olśniło mnie dopiero w sobotę, że sterownie idzie minusem a nie plusem i dlatego nie mogłem go "znaleźć"
Śr kwi 05, 2017 10:29 am
No i Romka, który potwierdził moje zaćmienie umysłu
Śr kwi 05, 2017 5:36 pm
A moja lubrixa ciagle gubi ustawienie luzu... Jak nie zauważę to smaruje na neutralu zamiast na biegach....
Ostatnio edytowano Cz kwi 06, 2017 7:52 am przez
Glub, łącznie edytowano 1 raz
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.