Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez goramo » Cz wrz 09, 2010 11:38 am

klemens napisał(a):Cześć! witam wszystkich na nowym forum. Co do problemów Goramo: 3 osoby z mojego otoczenia miały problemy bezpośrednio po zatankowaniu na Lotosie- 2 osoby po wlaniu benzyny i jedna-gazu. Dotyczy to różnych stacji. Poza tym żona prowadzi stację benzynową i jedyną sieciową stacją, na której nie pozwala mi tankować jest właśnie Lotos. Czyli coś jest na rzeczy. Co do alarmu, mam blokadę tarczy z własnym alarmem i spisuje się super. A zabezpieczeniem elektronicznym autocasco może być chyba immobilisier. Od początku waham się się, czy je wykupić ale jakoś mi szkoda kasy. Takie objawy, jak Goramo miałem kiedyś w jednym z aut (nowym). Serwis też zakładał alarm. Nigdy nikomu nie udało się dojść przyczyny szarpania i gaśnięcia - auto sprzedałem. Co prawda serwis w Niemczech sugerował czujnik położenia wału korbowego ale już tyle elementów wymieniłem wcześniej, że już miałem skurwiela dosyć. W innym aucie po jakimś czasie też miałem podobne objawy i właśnie wymiana tegoż czujnika pomogła. Pzdr. Klemens.


No to minie pocieszyłeś....


Ja nie chcę sprzedawać tego motocykla... Dopiero co go kupiłem, i miał to być "przyjaciel" na wieeeele lat i jeszcze więcej km....


:x
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez zbyhu » Cz wrz 09, 2010 12:44 pm

I bedzie :).
Honda sie nie psuje.
Ktos musial cos spier**lic ;). Lub faktycznie cos z paliwem...
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7386
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez klemens » Cz wrz 09, 2010 4:08 pm

Sorry Goramo, nie chciałem Cię zdołować. Ale skoro komp nic nie wykazuje i nie paliwo, no to co? Ale gdy u mnie (w aucie) padał czujnik poł.wału, to wydaje mi się, że na komputerze też nie było zapisu (jednak nie jestem pewien). Na szczęście masz gwarancję, więc niech serwis kombinuje. Pzdr.
PS. Sprawdziłem wczoraj po raz pierwszy, ile pójdzie moja CBFka. Pod wiatr (silny) 220-licznikowe i to było maximum jej możliwości (specjalnie się nie składałem). Bez wiatru (ściana lasu z obu stron) - ok.230-235 licznikowe. Były to jednak próby krótkie, może gdy będą dłuższe odcinki drogi wyniki będą nieco lepsze, nie wiem. Aha, miałem topcase 55l. Oczywiście pomiarów dokonywałem na niemieckiej autostradzie, he,he.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez Arti » Cz wrz 09, 2010 4:37 pm

Współczuję.

moją odebrałem w czerwcu i do dzisiaj spokój, w poniedziałek jestem na serwisie po 6.000 km umówiony.
Arti

Who dares, wins.

hmm..
Arti
Fanatyk
 
Posty: 2011
Dołączył(a): So wrz 04, 2010 1:00 pm
Lokalizacja: Częstochowa
Wiek: 54
Imię: Ten Arti
Motocykl: czerwona GejSza
W siodle: <100 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez goramo » Pn wrz 13, 2010 5:25 am

Hej.

W czwartek rozebrałem cały zadupek tak żeby dobrać się do alarmu. Postawiłem moto na centralkę, włączyłem silnik i bieg 1 i gmerałem wszystkimi możliwymi kablami - tudzież przy stopce bocznej a także wszystkimi, które mogłem choć trochę sięgnąć pod owiewką i przy silniku.

Nie znalazłem niczego co by nie kontaktowało itp - silnik nie przerwał ani razu.



Potem w piątek-sobota-niedziela byłem na zlocie i zrobiłem c.a. 400 km i silnik chodzi jak na razie pięknie - nie zakrztusił się ani razu :)

Może coś przypadkiem gdzieś docisnąłem co było poluzowane, albo co... :roll:

Na razie jeździ super. Wczoraj wracając poleciałem sobie taką traską, żeby sprawdzić przy wyższych obrotach i nic się nie działo - między tymi felernymi 5-6 tys chodzi jak po maśle....



Dla wszystkiego jednak może warto się umówić do ASO i kazać im przerobić alarm tak, żeby nie odcinał zapłonu... :roll:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez Sid » Wt wrz 14, 2010 3:34 pm

Co do paliwa Lotosu to bym sie az tak nie czepial. Przez ostatnie dwa lata pracowalem na terenie rafinerii gdanskiej i w kolejce do nalewaka staly cysterny z logo wszystkich marek sieci stacji benzynowych. Wiec mysle, ze tankujac na orlenie, bp, shellu i innych generalnie lejemy ta sama zupe, roznica to tylko cena. :)
Sid
Użytkownik
 
Posty: 46
Dołączył(a): N wrz 05, 2010 4:18 pm
Lokalizacja: Tczew
Wiek: 41
Motocykl: CBF 1000
W siodle: <100 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez goramo » Cz wrz 16, 2010 7:22 pm

Echh.... :|

Od niedzieli moto stało pod domem. Tak jak pisałem, przez weekend śmigałem i było miooodzio...

Dzisiaj przejechałem się kilkadziesiąt km i niestety szarpanie między 5-6tys obr. znowu się pojawiło.... :x :x :x


Jeszcze w ASO nie byłem, bo się trochę zasmarkałem i nie chciało mi się wybierać...

Ale chyba w końcu muszę tam podjechać :x
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez goramo » Pt wrz 17, 2010 3:30 pm

Hej.

Dzisiaj byłem w ASO. Opisałem objawy itp. Panowie "mechanicy" wzięli moto na warsztat i po jakiejś godzince mnie zawołali na halę.

Zachodzę, zadupek rozbabrany, kable od alarmu wiszą, generalnie totalny rozpiździaj w tym alarmie.
No i mechanik mi mówi, że na 99,9% przyczyną jest alarm i że muszą go wymontować i odesłać do producenta (alarm ma osobną gwarancję). Jak alarm wróci naprawiony to mi go spowrotem zmontują.

Mówię, że OK, tylko jak mi go będą ponownie montować, to żeby go zamontowali tak, żeby już nie ingerował w odcinkę zapłonu. Facet mówi OK.

Ale po chwili - przecież można go teraz tak przepiąć, żeby już nie odcinał zapłonu...

Powiedziałem zatem, żeby go tak zrobili. Po 45 minutach moto stało gotowe do odbioru.
Alarm teraz działa na zasadzie wyjca, który poza tym, ze wyje to nic innego nie robi (ma nie odcinać zapłonu).


Pojeżdżę zatem tak i zobaczymy co się będzie działo....
Mam nadzieję, że wszytko będzie dobrze.

Jak wracałem z ASO do domciu to nie miałem za bardzo okazji dłużej pojechać tak w tych okolicach 6 tysi - wiadomo, w mieście nie ma gdzie, zwłaszcza w popołudniowych korkach.

Ale kilka razy na siekierkowskiej na 3 biegu dało radę pojechać przez chwilę przy tych 5-6 tysiach i nic na razie - ODPUKAĆ W NIEMALOWANE - się nie działo....

Może będzie dobrze :)
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez zbyhu » Pt wrz 17, 2010 7:53 pm

Yo!

Bedzie dobrze.
Alarmy to gowno, ktore tylko problemy powoduje i aku wyzera :P.
Ja bym to wywalil w kosmos i kupil blokade tarczy z alarmem :].

Pzdr
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7386
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Pierwszy tysiąc km i .... pierwsze problemy... :-/

Postprzez goramo » So wrz 18, 2010 6:05 pm

Dzisiaj nawinąłem jakieś 190 km. Maszynka jak na razie chodzi gładko jak po maśle.... :D

Wygląda na to, że przeróbka alarmu pomogła :D
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron