zbyhu napisał(a):Niestety nie znam procedury, ale sądzę, że bez specjalistycznego urządzenia i tak nie zamontujesz tego jak Bóg przykazał.
Te urządzenie nazywa się woltomierzem
.
*0.4 – 0.6 V (throttle fully closed)
*4.2 – 4.8 V (throttle fully opened)
Przy włączonym zapłonie i "kill switchu".
Po więcej szczegółów odsyłam do serwisówki, tam jest ładnie opisana procedura, ECU ma podawać 5V na TPS a on w zamian dawać od sygnał. Niskie napięcie może oznaczać uszkodzony sensor albo też jakiś kabel, trzeba wszystko pomierzyć. W serwisówce są narysowane ładnie piny we wtyczkach i rozpisane napięcia.
Przy wypiętym TPS ecu ustala sobie wartość zastępczą co ma wpływ albo na osiągi, ekonomię lub ekologię ale do wyliczenia mieszanki jako tako to tylko sygnał MAP i obroty są niezbędne.
A tak na marginesie to da się CBF1000 na A2 zarejestrować, toć tam chyba ponad 70kW jest jak wyjeżdża z fabryki.
--- EDIT ---
A ja znalazłem taką fotę:
http://www.douglasvanbossuyt.com/wp-content/uploads/2011/04/IMG_5904.jpgFakt, że to CBR600 ale te czujniki wydają się być takie same w sporej grupie Hond.
Dla mnie wygląda ta wypustka jak nieudolnie zmontowana blokada przepustnicy (od drugiej strony) i jest to wystający kawałek śruby, którego opiłki zepsuły TPSa.