Switch to full style
Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla

Regulamin działu

Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Odpowiedz

luz na zaciskach hamulca przedniego cbf 600

Pn paź 17, 2011 5:50 pm

Witam,

Niedawno zostałem posiadaczem cbf 600N z 2008 roku i chciałem zapytać czy normalny jest w tym modelu luz zacisków hamulca przedniego? Luz wyczuwalny przy ruchu kierownicą przód/tył z wciśniętym hamulcem, jak złapię zacisk i zacznę nim szarpać to też luz da się wyczuć. Dodam, że wszystkie śruby wydają się być dobrze dokręcone. Poradźcie co może być tego przyczyną i co z tym fantem począć dalej.

pozdr

Re: luz na zaciskach hamulca przedniego cbf 600

Pn paź 17, 2011 8:47 pm

Łapa85 napisał(a): wszystkie śruby wydają się być dobrze dokręcone


Wydają się czy są ? Luz tak ale tylko poprzeczny.
Jutro sprawdzę jak to jest u mnie.

Re: luz na zaciskach hamulca przedniego cbf 600

Wt paź 18, 2011 7:45 pm

No i luz jest, bardzo minimalny ale jest (tolerancja wykonania?)

Re: luz na zaciskach hamulca przedniego cbf 600

Wt paź 18, 2011 10:07 pm

Luz masz na nitach. ASO Hondy twierdzi, że luz może być.

Re: luz na zaciskach hamulca przedniego cbf 600

Śr paź 19, 2011 2:16 pm

Mówimy o luzie na odcinku zacisk-laga. Luz na tarczy oczywiście tak, jest pływająca.

Re: luz na zaciskach hamulca przedniego cbf 600

Śr paź 19, 2011 4:42 pm

http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... 600_S_2008 pod tym linkiem jest jeden z wielu opisów maszyny, na dole strony w danych technicznych można wyczytać "pływające zaciski trzytłoczkowe" ... czyżby o to chodziło?

Re: luz na zaciskach hamulca przedniego cbf 600

Cz paź 20, 2011 10:11 am

Łapa85 napisał(a):http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBF_600_S_2008 pod tym linkiem jest jeden z wielu opisów maszyny, na dole strony w danych technicznych można wyczytać "pływające zaciski trzytłoczkowe" ... czyżby o to chodziło?


Tak. Pływające polegają na tym, że masz tłoczki tylko po jednej stronie zacisku, więc jak hamujesz, to zacisk musi mieć możliwość ruchu, by klocki równo dociskały tarczę z każdej strony.
Odpowiedz