Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt lip 04, 2017 4:42 pm
Dobra to już wiem co mam popsute. Okazało się że z jakiegoś powodu jeden z wałków rozrządu nie miał smarowania i się zatarł. Dodatkowo uszkodził głowicę. Mam więc do wymiany całą głowicę razem z wałkami rozrządu. Zatem moje pytanie brzmi:
Czy tylko od PC38 będzie pasowała głowica czy od jakiegoś innego silnika hondy też? Było tego trochę podobnych modeli więc może coś pasuje?
Czekam na odpowiedź.
Pozdro.
Arek
Śr lip 05, 2017 7:38 am
Po co szukać innych, jeżeli
tutaj masz oryginał.
Śr lip 05, 2017 4:51 pm
Tylko to daleko a na odległość to mogę kupić złom i problem zostaje a kasa utupiona. Jechać nie warto bo podróż będzie kosztować tyle co głowica. Chciałem wiedzieć czy mam jakąś alternatywę.
Śr lip 05, 2017 5:34 pm
Kupując na odległość masz prawo do zwrotu, chyba, że kupujesz od osoby prywatnej.
Cz lip 06, 2017 8:03 am
A czy to się też tyczy rzeczy używanych?
Wracając do tematu, zamówiłem tą głowicę i czekam aż przyjdzie. Zamówiłem również uszczelkę pod głowicę. Zastanawiam się jeszcze czy uszczelkę pod pokrywę głowicy też muszę wymienić na nową. Jeszcze nie wiem w jakim jest stanie ale może i tak lepiej dać nową?
Moja głowica wygląda strasznie jest w niej sporo opiłków metalu. Pewnie należałoby przepłukać silnik bo jak się znów coś zapcha to pozamiatane. Co radzicie?
Cz lip 06, 2017 8:53 am
Rozebrać silnik bo opiłki mogą być wszedzie i zatrą nową głowicę. A skoro olej nie dochodził do panewki to znaczyć może ze kanał olejowy zapchany. Rozebrać, czyścić.
Ostatnio edytowano Cz lip 06, 2017 12:28 pm przez
Glub, łącznie edytowano 1 raz
Cz lip 06, 2017 10:18 am
Dokładnie jak napisał Glub. Nie ma co oszczędzać. Narobisz się, wydasz kasę, a za chwilę znowu naprawa. Trzeba dokładnie wszystko posprawdzać.
Cz lip 06, 2017 1:12 pm
Część wałka miała smarowanie a olej idzie przez wałek więc jeśli chodzi o smarowanie wałków to jakimś cudem zapchany był jeden wałek. Co do opiłków w reszcie silnika to będzie trzeba to wyczyścić. Myślicie że należy cały dół silnika rozebrać i wyjąć cylindry tłoki itd i wszystko dokładnie czyścić? Kupa roboty ale jak trzeba to co mi innego zostało.
Cz lip 06, 2017 1:29 pm
Bez czyszczenia nawet nie odpalaj! Nie ma sensu. 1 niewyłapany przez filtr oleju opiłek może Ci zdemolować cylinder z tłokiem.
Cz lip 06, 2017 2:04 pm
korrus napisał(a):Część wałka miała smarowanie a olej idzie przez wałek więc jeśli chodzi o smarowanie wałków to jakimś cudem zapchany był jeden wałek. Co do opiłków w reszcie silnika to będzie trzeba to wyczyścić. Myślicie że należy cały dół silnika rozebrać i wyjąć cylindry tłoki itd i wszystko dokładnie czyścić? Kupa roboty ale jak trzeba to co mi innego zostało.
No niestety. Albo dobrze, albo szybko. Wybór należy do Ciebie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.