rupert napisał(a):Na moc nie licz. Jak zmienisz filtr powietrza na sportowy, to może z 2 kuce dojdą, ale odczuć tego nie sposób. Jak masz gaźniki, to niezbędna jest regulacja, jak wtrysk, to sam się dostosuje. Jak dla mnie dźwięk jest miodny, ale to kwestia gustu
Wojtasss napisał(a):Skoro tych koni mi nie przybędzie to jestem spokojny.
Pozdro
rupert napisał(a):Wojtasss napisał(a):Skoro tych koni mi nie przybędzie to jestem spokojny.
Pozdro
Pamiętaj, że może zmaleć, jak zaburzysz przepływ powietrza
konjo8ds napisał(a):wojtasss - fajny ten tlumik. zdaje sie ze koyot mial w swojej szejsecie taki. dobrze gral
Wojtasss napisał(a):Panowie i panie czy jeśli zaczynam swoją przygode z jednośladem w ogóle to wybór takiego tłumika http://www.atm-motocykle.pl/product-pol ... alowy.html spowoduje iż dodatkowe konie będą mi ciężarem? Czy to, iż będę bardziej słyszalny przez użytkowników samochodów przemawia na korzyść zamiany fabrycznego tłumika na Leo Vinca a dodatkowe konie poskromie?
Z góry dzięki za pomoc.
turos napisał(a):Wojtasss napisał(a):Panowie i panie czy jeśli zaczynam swoją przygode z jednośladem w ogóle to wybór takiego tłumika http://www.atm-motocykle.pl/product-pol ... alowy.html spowoduje iż dodatkowe konie będą mi ciężarem? Czy to, iż będę bardziej słyszalny przez użytkowników samochodów przemawia na korzyść zamiany fabrycznego tłumika na Leo Vinca a dodatkowe konie poskromie?
Z góry dzięki za pomoc.
Tak, sam bym zmienił chętnie na jakiś akcesoryjny tłumik, bo ostatnio usłyszano mnie właściwie jak najechałem komuś na nogę.
Także, to duży + takiego akcesoryjnego tłumika.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 93 gości