Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt paź 03, 2017 7:15 pm
Część
Podczas weekendowej trasy wokół komina straciłem przednie światła. Mijania oraz drogowe. Palą się tylko postojowe i podświetlenie zegarów. Bezpiecznik po siedzeniem pasażera wymieniłem nic nie pomogło. Prawdopodobieństwo spalenia obu żarówek jednocześnie małe. Jechałem po dość wyboistej drodze i może jakiś kabelek nie łączy w kostce. Stąd moje pytanie czy muszę zdejmować owiewki żeby dobrać się do kostki z okablowaniem przednich świateł czy jakieś dodatkowe bezpieczniki kostki są pod osłonami z którejś strony. Dzisiaj nie miałem natchnienia na rozkręcanie ale chce się za to jak najszybciej zabrać bo liczę jeszcze na śmiganie w październiku.
Z góry dzięki za wskazówki
No dobra po przeszukaniu forum podejrzany styk w przełączniku po prawej stronie kierownicy. Polecicie jakiś sprawdzony spray?
tariony!!! Problem z włącznikiem rozrusznika
przy poruszaniu przyciskiem światła pojawiają się. Jutro rozkręcę i popsikam tylko czym WD40? czy polecacie coś lepszego?
Wt paź 03, 2017 8:43 pm
W motoryzacyjnych jest pełna gama spray'ów do styków. Wg mnie co nie wybierzesz to będzie dobrze bo one też zakonserwują te styki a WD40 może i je wyczyści ale w kilka chwil wyparuje
Śr paź 04, 2017 6:02 am
WD40 nie nadaje się do tego. Przetrzyj papierem ściernym styki, i kup coś w samochodowym do styków dedykowanego do tego.
Pt paź 06, 2017 8:43 am
Ok przyszedl kontakt s oraz u. Ostatnie pytanie przed rozkreceniem czy musze aku odlaczac czy wystarczy ze stacyjka jest odlaczona? Czy taki kontakt s/u mozna stosowac na urzadzenia podlaczone pod napieciem aku? Chcialbym przez zime spryskac i oczyscic inne kostki ale mam tez alarm z wlasnym źródlem zasilania i niechciałbym calej instalacji spalić
)
Pn paź 09, 2017 12:57 pm
Bawiąc się elektryką zawsze odłączaj akumulator. Nigdy nic nie wiadomo.
Śr paź 11, 2017 12:10 pm
Z własnego doświadczenia powiem, że to często jest wina zabrudzenia mechanicznej części włącznika. Po prostu przez brud nie odbija całkiem i traci się styk.
Ani razu tego nie rozbierałem, a kilka razy już miałem z tym problemy. WD40 przemywało zawsze i rozpuszczało brud samego przełącznika i problem znikał na jakiś czas.
Śr paź 11, 2017 1:44 pm
Na razie mnie ten kłopot dopadł raz. WD40 w przełącznik bez rozbierania go pomogło. Od 30tkm nie było kłopotów.
Śr paź 11, 2017 5:48 pm
Dziękuję za pomoc wszystkim zaangażowanym w wątek. Stwierdziłem że zacznę od porady z WD40. Zadziałało i póki co jest git.
Pozdro. Weekend ma być ładna pogoda więc pośmigać
)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.