Pt paź 20, 2017 5:04 pm
Pt paź 20, 2017 5:33 pm
Pt paź 20, 2017 6:53 pm
Pn paź 23, 2017 8:42 am
Pn paź 23, 2017 6:29 pm
kurman napisał(a):Dzięki wielkie! To w sumie płyn w tym odstojniku powinien być brudny, czy źle to rozumiem? Jest to olej wyrzygany z komór spalania do air boxa?
Wt paź 24, 2017 6:15 am
Arpgor napisał(a):kurman napisał(a):Dzięki wielkie! To w sumie płyn w tym odstojniku powinien być brudny, czy źle to rozumiem? Jest to olej wyrzygany z komór spalania do air boxa?
Tak szczerze to jak masz tam olej to jest trochę do dupy. Poczytaj wcześniejsze posty. Tam może być trochę wody jak zasuwasz w deszczu, ale olej to zły znak.
Śr paź 25, 2017 5:25 pm
goramo napisał(a):Arpgor napisał(a):kurman napisał(a):Dzięki wielkie! To w sumie płyn w tym odstojniku powinien być brudny, czy źle to rozumiem? Jest to olej wyrzygany z komór spalania do air boxa?
Tak szczerze to jak masz tam olej to jest trochę do dupy. Poczytaj wcześniejsze posty. Tam może być trochę wody jak zasuwasz w deszczu, ale olej to zły znak.
Nie strasz chłopa, bo to co piszesz, to nie jest wcale tak.
Jeśli w airboksie masz od pyty oleju, to nie jest dobrze. Ale jeśli jest tam na dole przy tej rurce ciut zatłuszczone i w rurce kilka kropel oliwy, to wszystko jest zupełnie normalnie.
Nawet w momencie, gdy w airboksie masz dużo oleju, nie musi to zaraz oznaczać uszkodzenia samego silnika. Najpierw trzeba sprawdzić poziom oliwy - gdy jej jest za dużo, to często wywala ją do airboksa. Inny problem jaki może wystąpić to coś się może dziać z odmą.