Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pn paź 30, 2017 11:46 am
To jam ma to chyba jakoś inaczej rozwiązane.
Po lewej stronie w secie był element nr 11 z rys. A (drugi link podany przez Romka). Ten korek zastępowałem elementem nr 10 z rys. B, i ta tuleja jest ze stali. Do niej przykręcałem dolne mocowanie stelaża. Motor mam z 2012 roku, może poprzednie roczniki mają to inaczej zrobione.
Pn paź 30, 2017 4:26 pm
Ja zamontowałem taką samą tuleje wraz ze śrubą jak z prawej strony od tłumika i jest ładnie. Ale najlepiej kupić używany prawy set w kiepskim stanie aby był tani i przełożyć zestaw do lewego bo ASO ma ale ceny...
http://honda.sklep.pl/bike
Wt paź 31, 2017 7:26 am
RAV napisał(a):To jam ma to chyba jakoś inaczej rozwiązane.
Po lewej stronie w secie był element nr 11 z rys. A (drugi link podany przez Romka). Ten korek zastępowałem elementem nr 10 z rys. B, i ta tuleja jest ze stali. Do niej przykręcałem dolne mocowanie stelaża. Motor mam z 2012 roku, może poprzednie roczniki mają to inaczej zrobione.
Ja u siebie też miałem zaślepkę. Być może w młodszych rocznikach doszli do wniosku, że trzeba robić takie mocowanie z dwóch stron. Przydaje się ono do mocowania siatki na tylnym siedzeniu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.