Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt wrz 23, 2016 8:05 pm
publicznie się nie da?
poszło na priv
Pt wrz 23, 2016 8:26 pm
W samochodzie mam zalecany 5W30 Long Life, leję 5W40, zmieniam co 15tkm i mi tam rozrząd nie terkocze jak innym
Do motocykli wszystkich jakie miałem i mam leję 10W40 i więcej Motula raczej nie kupię, 2 razy wlałem i raczej nie mogę go pochwalić.
Teraz znów Valvoline będzie, moim zdaniem lepszy i tańszy od przechwalonego Motula.
To jest moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.
So paź 08, 2016 2:28 pm
wiesiek3d napisał(a):więcej Motula raczej nie kupię, 2 razy wlałem i raczej nie mogę go pochwalić.
Teraz znów Valvoline będzie, moim zdaniem lepszy i tańszy od przechwalonego Motula.
To jest moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.
Zgadzam się w 100%. Dotychczas lałem Castrol, 10W40 Power 1 Racing chyba, ful syntetyk. Ostatnio skusiłem się na Motul, 7100. I kicha. Po zmianie Castrola zawsze przez pierwsze paręset km miałem uczucie że slrzynia biegów chodzi dużo lepiej, badziej gładko, precyzyjniej. Po wymianie na Motul jest tak jak było, poprawy nie czuć. Więcej Motula nie kupię. Może Valvoline spróbuję.
N paź 09, 2016 6:39 pm
Vovoline zalewam i jestem zadowolony z pracy silnika
skrzynia ok
do auta tez zacząłem lać i wszystko w porządku... Polecam
Pn paź 10, 2016 9:20 am
Zamówiłem Ipone Katana. Motula też negatywnie odbieram.
Cz lis 17, 2016 12:11 pm
Panowie, dzis zmieniałem olej w cbf 500
po spuszczeniu oleju jak przelweałem go do innej bańki, wydaje mie sie ze nie było tam 3,1 l tak ja kzaleca serwisówka, tylko ok 2,5/2,8
Możliwe że nie spłyneło wszystko, no ale chyba nie jakies 0,5 l
Wlałem 3,1 wg serwisówki
Cz lis 17, 2016 1:09 pm
kacper napisał(a):Panowie, dzis zmieniałem olej w cbf 500
po spuszczeniu oleju jak przelweałem go do innej bańki, wydaje mie sie ze nie było tam 3,1 l tak ja kzaleca serwisówka, tylko ok 2,5/2,8
Możliwe że nie spłyneło wszystko, no ale chyba nie jakies 0,5 l
Wlałem 3,1 wg serwisówki
A jesteś na 150 % pewien, że miałeś wlany olej "pod korek" ? Na pewno nie. Ponadto część zostaje w filtrze oleju.
Wt lis 22, 2016 10:49 am
Jak ktoś jest chętny, to mam na zbyciu ostatnie 4L Motula 300V 10W40 Factory Line za 150 pln.
inf. PW
Pt sty 06, 2017 8:08 pm
Jako że ,zakupiłem nowy używany motung z przebiegiem 33000 kilometrów, zamierzam go zalać full syntetyk i dlatego ostatnio dużo na ten temat czytam ponieważ nie wiem jaki wybrać. Analizując różne marki natknąłem się na ciekawostkę a mianowicie;
Castrol power 1 Racing 4 T 10w40 full syntetyk
karta charakterystyk podaje kod odpadów ---- 13 02 05 -----
a to jest MINERALNY OLEJ SILNIKOWY
Motul 7100 10w40 4 T full syntetyk
karta charakterystyki podaje kod odpadów --- 13 02 06----
a to jest SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY.
Jeden i drugi producent podaje full syntetyk, a karta odpadów podaje że, to inne oleje ciekawe co? .
Co Wy o tym myślicie?? Jestem bardzo ciekawy .
Nie daleko mam przedstawiciela castrola i w najbliższym czasie mam zamiar tam podjechać i się wypytać .
Pt sty 06, 2017 8:14 pm
Prawda jest taka, że zdecydowana większość asortymentu dostępnego na rynku to w rzeczywistości oleje oparte na bazach mineralnych - niezależnie od tego, co producent napisał na opakowaniu (chwyt marketingowy
).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.