Dworzi napisał(a):Biały bieszczadnik here
I tutaj nawet więcej białego w białym ...
Dodatkowa osłona silnika pod spodem.
Dworzi napisał(a):Biały bieszczadnik here
Tak wiemy i nie ciągniemy wątku dalej. Fajnie bajera szła i troszkę się zagalopowaliśmyTuros napisał(a):Panowie, proszę OT przeniesieść gdzie indziej tutaj o olejach.
Eh, będę muszę posprzątać
I na to wchodzi dzieciak... cały na biało.Turos napisał(a):Panowie, proszę OT przeniesieść gdzie indziej tutaj o olejach.
Eh, będę muszę posprzątać
abak napisał(a):
Ja przez pierwsze 3-4 sezony miałem zalewany oryginalny Hondy, a później od razu przeszedłem na 300V. Nie zauważyłem żadnej różnicy ani w pracy silnika, ani skrzyni biegów.
Glub napisał(a):abak napisał(a):
Ja przez pierwsze 3-4 sezony miałem zalewany oryginalny Hondy, a później od razu przeszedłem na 300V. Nie zauważyłem żadnej różnicy ani w pracy silnika, ani skrzyni biegów.
Skoro nie zauważyłeś różnicy to po co przepłacać ;-D
Zbychu chwali shella i wskazał bardzo ważny szczegół że można go kupić na ich firmowych stacjach paliwowych co nie jest bez znaczenia. Ja osobiście nigdy nie spotkałem z motulem na stacjiabak napisał(a):Glub napisał(a):abak napisał(a):
Ja przez pierwsze 3-4 sezony miałem zalewany oryginalny Hondy, a później od razu przeszedłem na 300V. Nie zauważyłem żadnej różnicy ani w pracy silnika, ani skrzyni biegów.
Skoro nie zauważyłeś różnicy to po co przepłacać ;-D
Lejąc droższy nie miałem na celu odczuwać różnicy, tylko poprawić warunki pracy silnika (i w konsekwencji wydłużyć jego żywotność) - przynajmniej takie miałem przekonanie
cerber napisał(a):Zbychu chwali shella i wskazał bardzo ważny szczegół że można go kupić na ich firmowych stacjach paliwowych co nie jest bez znaczenia. Ja osobiście nigdy nie spotkałem z motulem na stacji
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości