Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt sty 06, 2017 8:37 pm
Sprawdź sobie jeszcze Valvoline Power Sync 10W40. Wg producenta to pełny syntetyk. przesiadkę zrobiłem z motula 5100 (pół syntetyczny) w moto o przebiegu 50k km i (odpukac) wszystko jest ok po sezonie.
Pt sty 06, 2017 10:40 pm
goramo napisał(a):Prawda jest taka, że zdecydowana większość asortymentu dostępnego na rynku to w rzeczywistości oleje oparte na bazach mineralnych - niezależnie od tego, co producent napisał na opakowaniu (chwyt marketingowy :msn-wink: ).
Raczej oszustwo!!
Turos , a co ile km na pełnym syntetyku robisz wymianę? ?
Pt sty 06, 2017 10:53 pm
Sprawdziłem , Valvoline ma 13 02 06- ,
czyli full syntetyk
So sty 07, 2017 12:50 pm
W Bandycie co 12k km robię, ale to olejak. Także wychodzi mi nawet dwa razy na sezon.
W Hondzie robiłem zawsze na wiosnę co roku.
So sty 07, 2017 8:15 pm
Większość olei syntetycznych to Hydrocraki
Ja już dawno się nie przejmuję co tam forumy piszą, klasa się zgadza z wymogami producenta sprzętu to leję ,a reszta to efekty akustyczne i w moto jeszcze praca sprzęgła i skrzyni biegów.
Motula już nie kupię.
So sty 07, 2017 8:29 pm
No tak ale, na syntetyku można zrobić nawet 12TKm a na pół syntetyku max 7t km , więc jest różnica. Ja w sezonie robię 8 do 10 tkm więc lepszym rozwiązaniem jest full syntetyk (pomijam inne aspekty) . Kwestia rozbija się jaki wybrać, bo jak widać producenci czasami robią nas w jajo!!! Castrol pisze full syntetyk a na karcie charakterystyki jest napisane MINERALNY!! to jak to jest??
N sty 08, 2017 8:33 am
Są oleje minerelne robione w technologi syntetycznej i na opakowaniach podawana jest informacja że to syntetyk . Ja osobiście w Bandziorku jak i teraz zalełem Hondę Shell Advance 4T Ultra i jest to olej w pełni syntetyczny .
N sty 08, 2017 12:37 pm
wiesiek3d napisał(a):Większość olei syntetycznych to Hydrocraki
Ja już dawno się nie przejmuję co tam forumy piszą, klasa się zgadza z wymogami producenta sprzętu to leję ,a reszta to efekty akustyczne i w moto jeszcze praca sprzęgła i skrzyni biegów.
Motula już nie kupię.
A co było nie tak z motulem?
N sty 08, 2017 1:25 pm
abak napisał(a):wiesiek3d napisał(a):Większość olei syntetycznych to Hydrocraki :msn-wink:
Ja już dawno się nie przejmuję co tam forumy piszą, klasa się zgadza z wymogami producenta sprzętu to leję ,a reszta to efekty akustyczne i w moto jeszcze praca sprzęgła i skrzyni biegów.
Motula już nie kupię.
A co było nie tak z motulem?
No właśnie; co jest nie tak z Motulem! ??
bo on jest przynajmniej full syntetyk a tu tak czytam że wszyscy be i fuj , czy to nie jest trochę tak na zasadzie ; nie bo nie, bo przereklamowany.
Tak jak pisałem wcześniej pomijam wszystkie inne aspekty , mnie się rozchodzi o sprawę : ile km mogę zrobić na danym oleju .
No bo tak , jeżeli producent pisze syntetyk a w karcie jest kod minerał to teraz pytanie czy mogę na nim przejechać tyle samo km co ta syntetyku? Jak widać syntetyk syntetykowi nie równy.
Liczę na na odpowiedzi bo powiem szczerze że się trochę pogubiłem .
N sty 08, 2017 3:32 pm
Jest najczęściej podrabiany.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.