Witam wszystkich, pytam osoby w temacie, czy aby wymienić czujnik biegu jałowego w CBF 1000 z 2006r. należy zgodnie z serwisówką wyjąć silnik?
Mam taki objaw, że na luzie nie świeci się zielona N-ka przy liczniku. Wystarczy, że uniosę delikatnie dźwignie biegów do góry, N się zapala i moto normalnie odpala.
Czujnik przy bocznej nóżce wg. powyższego odpada, sprawdzałem go omomierzem, działa bez zastrzeżeń. Wiązki również wykluczam, ponieważ czujnik mogę załączyć tylko małym ruchem dźwigni biegów.
Pozostają dwie opcje. Walnięty czujnik, lub coś się przestawiło w skrzyni?
Motor świeżo kupiony, nie mam pojęcia czy element w skrzyni który uruchamia czujnik można jakoś przestawić?
Zacznę od najprostszego, czyli wymiany czujnika. Dostęp do niego jednak jest makabryczny, ledwo go widać a co dopiero włożyć tam rękę:/
Czy ktoś z Was ma na to jakiś patent typu Polak potrafi?
Z góry dziękuję za pomoc,
Tomek