Tak jak Matczuk napisał - kwestia zdławienia przy pomocy blaszek ograniczających przepływ powietrza przez gardziele dotyczy CBF w wersji zdławionej w porównaniu do CBFki w wersji niezdławionej.
Natomiast CBF w stosunku do CBR ma daleko bardzie idące modyfikacje - inna kompresja, inne wałki rozrządu, pewnie inna średnica gardzieli, inna średnica kolektorów wydechowych, w wersjach gaźnikowych być może wogóle inne gaźniki lub dysze w gaźnikach, w wersji wtryskowej inne oprogramowanie kompa.....
Zmian jest tyle, że zdecydowanie łatwiej i taniej będzie zmienić motocykl niż dłubać się w obecnym....
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life