Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt kwi 10, 2018 5:31 am
Witam
nie wiem czy ten temat był już poruszany, ale przytrafiła mi się niestety mała awaria- złamany kluczyk w stacyjce.
Po kilku niecenzuralnych słowach rzuconych w stronę biednego psa oraz spokojnie bogu winnych roślinek wziąłem się do demontażu stacyjki. Udało się rozkręcić cała stacyjkę i wyciągnąć wkładkę ze złamanym kluczykiem. Niestety nie udało się mi wyjąć zalegającej częsci kluczyka więc udałem sie do fachowca który za 20pln rozwiązał pierwszą część mojego problemu.
Teraz sprawa dorobienia kluczyka. Wraz z kluczykami dostałem 2 blaszki na których znajduje się 8 cyfrowy kod. (podejrzewam że jest to kod potrzebny do wycięcia z surówki nowego kluczyka ). Niestety po zakupie motocykla te dwie blaszki zdjąłem z kluczyków i rzuciłem razem do szuflady. W momencie kiedy miały mi się przydać (wczoraj) stwierdziłem że są to 2 różne numery! I teraz pytanie czy do docinania kluczyka dam dowolną blaszkę? Czy one są w jakiś sposób połączone z konkretnym transponderem? (rozumiem że najłatwiej będzie przełożyć transponder ze złamanego kluczyka do nowo wyciętej surówki). Tylko czy konkretny transponder jest przypisany do konkretnego numeru na blaszce?
Wt kwi 10, 2018 8:21 am
Jak masz zapasowy kluczyk, to zamawiasz w ASO surówkę klucza i dorabiasz na mieście. Potem jedziesz do ASO / lub samemu / robisz programowanie immo.
Wt kwi 10, 2018 11:05 am
Ale czy to normalne że są 2 różne kody na blaszkach dodanych do kluczyka?
Śr kwi 11, 2018 8:53 am
grzywa82 napisał(a):Ale czy to normalne że są 2 różne kody na blaszkach dodanych do kluczyka?
Niestety na to pytanie nie odpowiem. Być może jeden kod jest do kluczyka, a drugi do immo.
Śr kwi 11, 2018 12:38 pm
Jak miałem horneta z immo to blaszka była jedna.
EDIT w sumie w cbf też mam chyba jedną.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.