Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt kwi 27, 2018 7:15 pm
Jeżeli chodzi o samochód, to odkąd pamiętam zakładam TRW (no chyba, że wymiana wyskoczy niespodziewanie a naprawic auto trzeba na już, wówczas biorę to co jest aktualnie w sklepie).
Nigdy nie miałem z nimi kłopotu, nie piszczą, hamują dobrze, nie znikają w oczach...
Być może w różnych autach różnie się zachowują, ja mam pozytywne doświadczenia.
Jakiś czas temu będąc u wulkanizatora, zauważyłem że tylny klocek się odkleil. Nie było czasu żeby wybrzydzać, kupiłem co było w sklepie, nazwy nie pamiętam ale nie było to nic znanego.
Efekt taki, że przód wymieniłem wcześniej i do dziś mam ok 50-60 % a tył, który jak wiadomo wytrzymuje znacznie dłużej, skończył się kilka dni temu.
TRW jest czasami zakładane na "pierwszy montaż"
So kwi 28, 2018 9:13 am
Avalon napisał(a):Wg mnie jeśli decydujemy się na zamiennik, to najlepiej wybrać klocki "złote" firmy VESRAH lub SBS.
Spotkałem się kilka razy z opinią że TRW piszczą, chociaż w poprzednim motocyklu takie zakładałem i nie było problemu.
Wymieniłem seryjne na trw metalowe. Faktycznie popiskują gdy są zimne i hamuję delikatnie. Są za to dużo ostrzejsze od seryjnych, zdecydowanie czuć, że lepiej hamują przy przykładaniu mniejszej siły do dźwigni. Zmiana na plus, szczególnie jeżeli ktoś jeździ dynamicznie.
Pn kwi 30, 2018 6:46 am
Wymieniłem fabryczne klocki na niebieskie Nissiny. Przy okazji wymiany zalałem nowy płyn do całego układu, wyczyściłem i nasmarowałem prowadnice, wyczyściłem tłoczki. Po dotarciu jestem bardzo zadowolony z siły hamowania. Z każdej prędkości hamuję przy użyciu 2 palców. Przy bardzo mocnym wytracaniu prędkości pojawiają się na tarczy takie przebarwienia:
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.