Problemy z prądem

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: Problemy z prądem

Postprzez jokansen » Pn kwi 30, 2018 10:13 am

http://reg-mot.prv.pl/regulatory.htm
Jeszcze lepsza opcja - ponoć lepsze od niejednego oryginału.
"Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny"
Avatar użytkownika
jokansen
Maniak
 
Posty: 1023
Dołączył(a): Wt lip 24, 2012 8:21 pm
Lokalizacja: Płock
Wiek: 45
Imię: Marcin
Motocykl: DL650 AL8
W siodle: <100 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez Arpgor » Pn kwi 30, 2018 10:39 am

Elektronika jest elektronika. Jak działa to po co przepłacać. (...i tak wszystko zdiełane na Tajwanie. :biggrin: )
Avatar użytkownika
Arpgor
Znawca
 
Posty: 213
Dołączył(a): So wrz 20, 2014 7:21 pm
Lokalizacja: BZA
Wiek: 53
Imię: Andrzej
Motocykl: Honda CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez jokansen » Pn kwi 30, 2018 10:51 am

Arpgor napisał(a):Elektronika jest elektronika. Jak działa to po co przepłacać. (...i tak wszystko zdiełane na Tajwanie. :biggrin: )


Toten zdziełany w Polszy :biggrin:
"Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny"
Avatar użytkownika
jokansen
Maniak
 
Posty: 1023
Dołączył(a): Wt lip 24, 2012 8:21 pm
Lokalizacja: Płock
Wiek: 45
Imię: Marcin
Motocykl: DL650 AL8
W siodle: <100 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez raphi » Pn kwi 30, 2018 3:00 pm

jokansen napisał(a):http://reg-mot.prv.pl/regulatory.htm
Jeszcze lepsza opcja - ponoć lepsze od niejednego oryginału.
Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)

Przed zakupem proponuję to zweryfikować u sprzedawcy.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez Seraphim » Pn kwi 30, 2018 9:27 pm

raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)


Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ?? :bag:
I'm Back :) Nothing's gonna stop me now ...
Avatar użytkownika
Seraphim
Znawca
 
Posty: 394
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2014 7:32 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 37
Imię: Adrian
Motocykl: CBF1000 '06
W siodle: <100 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez raphi » Wt maja 01, 2018 6:25 am

Seraphim napisał(a):
raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)


Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ?? :bag:
Nie bój się. Jest oryginalny :)
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez jokansen » Wt maja 01, 2018 7:41 am

raphi napisał(a):
Seraphim napisał(a):
raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)


Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ?? :bag:
Nie bój się. Jest oryginalny :)

xrofl xrofl xrofl
"Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny"
Avatar użytkownika
jokansen
Maniak
 
Posty: 1023
Dołączył(a): Wt lip 24, 2012 8:21 pm
Lokalizacja: Płock
Wiek: 45
Imię: Marcin
Motocykl: DL650 AL8
W siodle: <100 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez Andzia » Śr maja 02, 2018 7:26 pm

Problemu ciąg dalszy...
Dziś podłączony nowy regulator - niestety wyniki pomiarów pozostały bez zmian. Pożyczony inny miernik i powtórzone pomiary.
Na obu regulatorach na wolnych obrotach na wyjściu ok. 12.5V a przy ok.3tys.obr ok 14V.
Alternator sprawdzony zgodnie z tym co napisał Zbyhu i nie ma przebić do masy oraz napięcie na każdej fazie jest takie samo.
Wg. serwisówki sprawdzona rezystancja kazdej fazy - 0.8 Ohm czyli w normie.
Jednak zastanawia nas jakie powinno być napięcie na fazach przy wolnych obrotach.Jest ok.10.8V - czy nie jest to za mało i nie jest tak jak pisałam w drugim poście, że to jednak wina alternatora.
Avatar użytkownika
Andzia
Znawca
 
Posty: 316
Dołączył(a): Wt cze 25, 2013 4:05 am
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 35
Imię: Ania
Motocykl: CBF 500
W siodle: <100 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez Arpgor » Cz maja 03, 2018 8:16 am

No to zostaje podmiana akumulatora z chodzącego motocykla.
Avatar użytkownika
Arpgor
Znawca
 
Posty: 213
Dołączył(a): So wrz 20, 2014 7:21 pm
Lokalizacja: BZA
Wiek: 53
Imię: Andrzej
Motocykl: Honda CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: Problemy z prądem

Postprzez garbaty » Cz maja 03, 2018 8:29 am

Nie chce straszyć ale takie same objawy miałem przy padnietym uzwojeniu. Naladowalem aku i na jalowych było widać jak światło na niskich obrotach przygasa. Pomiary napięcia wahaly się od 11,5 do 14V w różnym zakresie obrotow, ale nie rosło liniowo. 14v było ok 4krpm, przy wyższych znów spadało.
garbaty
Znawca
 
Posty: 375
Dołączył(a): Wt maja 06, 2014 5:58 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], raku i 29 gości