Switch to full style
Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla

Regulamin działu

Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Odpowiedz

Re: Problemy z prądem

Pn kwi 30, 2018 10:13 am

http://reg-mot.prv.pl/regulatory.htm
Jeszcze lepsza opcja - ponoć lepsze od niejednego oryginału.

Re: Problemy z prądem

Pn kwi 30, 2018 10:39 am

Elektronika jest elektronika. Jak działa to po co przepłacać. (...i tak wszystko zdiełane na Tajwanie. :biggrin: )

Re: Problemy z prądem

Pn kwi 30, 2018 10:51 am

Arpgor napisał(a):Elektronika jest elektronika. Jak działa to po co przepłacać. (...i tak wszystko zdiełane na Tajwanie. :biggrin: )


Toten zdziełany w Polszy :biggrin:

Re: Problemy z prądem

Pn kwi 30, 2018 3:00 pm

jokansen napisał(a):http://reg-mot.prv.pl/regulatory.htm
Jeszcze lepsza opcja - ponoć lepsze od niejednego oryginału.
Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)

Przed zakupem proponuję to zweryfikować u sprzedawcy.

Re: Problemy z prądem

Pn kwi 30, 2018 9:27 pm

raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)


Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ?? :bag:

Re: Problemy z prądem

Wt maja 01, 2018 6:25 am

Seraphim napisał(a):
raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)


Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ?? :bag:
Nie bój się. Jest oryginalny :)

Re: Problemy z prądem

Wt maja 01, 2018 7:41 am

raphi napisał(a):
Seraphim napisał(a):
raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200... ;)


Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ?? :bag:
Nie bój się. Jest oryginalny :)

xrofl xrofl xrofl

Re: Problemy z prądem

Śr maja 02, 2018 7:26 pm

Problemu ciąg dalszy...
Dziś podłączony nowy regulator - niestety wyniki pomiarów pozostały bez zmian. Pożyczony inny miernik i powtórzone pomiary.
Na obu regulatorach na wolnych obrotach na wyjściu ok. 12.5V a przy ok.3tys.obr ok 14V.
Alternator sprawdzony zgodnie z tym co napisał Zbyhu i nie ma przebić do masy oraz napięcie na każdej fazie jest takie samo.
Wg. serwisówki sprawdzona rezystancja kazdej fazy - 0.8 Ohm czyli w normie.
Jednak zastanawia nas jakie powinno być napięcie na fazach przy wolnych obrotach.Jest ok.10.8V - czy nie jest to za mało i nie jest tak jak pisałam w drugim poście, że to jednak wina alternatora.

Re: Problemy z prądem

Cz maja 03, 2018 8:16 am

No to zostaje podmiana akumulatora z chodzącego motocykla.

Re: Problemy z prądem

Cz maja 03, 2018 8:29 am

Nie chce straszyć ale takie same objawy miałem przy padnietym uzwojeniu. Naladowalem aku i na jalowych było widać jak światło na niskich obrotach przygasa. Pomiary napięcia wahaly się od 11,5 do 14V w różnym zakresie obrotow, ale nie rosło liniowo. 14v było ok 4krpm, przy wyższych znów spadało.
Odpowiedz