Wt maja 22, 2018 6:02 am
Obstawiam, że nawet jeżeli nie sprawdzał to nic nie będzie przy nich do roboty.mst1 napisał(a):sufit napisał(a):Podłączę się pod temat... Nie mam wiedzy czy w mojej Hance były regulowane luzy zaworowe przy 24K zgodnie z serwisówką (jak dobrze pamiętam). Teraz na blacie ma 36K z hakiem. Hanka generalnie pracuje ładnie, nie ma żadnych niepokojących objawów... I teraz pytanie - grzebać czy nie ruszać?
Ja mam ok. 45tkm i właśnie oddałem na sprawdzenie luzów, dla spokoju. Też nie mam pojęcia, czy ktoś przede mną sprawdzał luzy przy 24tkm.
Wt maja 22, 2018 6:22 am
raphi napisał(a):Obstawiam, że nawet jeżeli nie sprawdzał to nic nie będzie przy nich do roboty.mst1 napisał(a):sufit napisał(a):Podłączę się pod temat... Nie mam wiedzy czy w mojej Hance były regulowane luzy zaworowe przy 24K zgodnie z serwisówką (jak dobrze pamiętam). Teraz na blacie ma 36K z hakiem. Hanka generalnie pracuje ładnie, nie ma żadnych niepokojących objawów... I teraz pytanie - grzebać czy nie ruszać?
Ja mam ok. 45tkm i właśnie oddałem na sprawdzenie luzów, dla spokoju. Też nie mam pojęcia, czy ktoś przede mną sprawdzał luzy przy 24tkm.
Wt maja 22, 2018 6:24 am
Wt maja 22, 2018 6:39 am
Wt maja 22, 2018 8:32 am
Wt maja 22, 2018 8:49 am
Turos napisał(a):w Fazerku to samo - przy 48k km wszystkie w granicach. W górnych, ale w granicach
Wt maja 22, 2018 3:49 pm
Śr maja 23, 2018 6:32 pm
nocny napisał(a):Ok. Wszystko jasne. Dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam
Marcin Jan
Śr maja 23, 2018 6:42 pm
Śr maja 23, 2018 6:54 pm
nocny napisał(a):Tak z Dos Toros. Serwis jak serwis. Ostatnio byłem na wymianie płynu hamulcowego i sprzęgła. Zarobione na poczekaniu. Brak zastrzeżeń. Zobaczmy jak będzie z zaworami choć chyba nie ma filozofii.
pozdrawiam
Marcin Jan