Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
So sie 18, 2018 11:49 am
Jutro bede poraz kolejny demontował to ustrojstwo. Jakis patent na uszczelnienie tego polączenia bede musial zastosować.
N sie 19, 2018 4:25 pm
Więc tak.
Dziś poraz kolejny zdjąłem zbiornik. W ramach informacji nie uwzględniając spuszczania paliwa operacja zajęła około kwadrans.
Uszczleniłem połączenie filtra z pompą(miałem pewne obiekcje). Uszczelka od wylotu pompy z korpusem miała tylko ukruszony narożnik. podociągałem pompe trytytkami dodatkowo do korpusu. Jazda testowa wykazała dokładnie te objawy które wcześniej. Moc jest (1,2,3 odcięcie, a na 4 210km/h). Gaśnie nadal przy ostrzejszym hamowaniu. poddałem się. Zamówiłem używkę (korpus z pompą). Jak zamontuje dam znać.
N sie 19, 2018 4:47 pm
A ukruszony narożnik masz czy poleciał gdzieś do wtrysków?
N wrz 09, 2018 7:35 pm
Wymieniłem pompę wraz z korpusem.
Moto chodzi idealnie.
Na staręj pompie poraz kolejny wyszła uszczelka (mimo trytytek).
Strzępka uszczelki nie znalazłem.
Hurej hurej hurej w końcu można jeździć jak człowiek.
Dziękuję wszystkim za pomoc i zainteresowanie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.