Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Śr sty 30, 2019 9:58 pm
Witajcie juz zaczynam sie poddawać kupiłem swoj wymarzony motocykl cbf 1000 abs z kuframi itp z przebiegiem 8 tys mil. Mam taki problem ze motor był wypadkowy, uszkodzony przód. Po rozebraniu plastików przednich i bocznych okazało sie ze wiazka ta gruba która idzie po bakiem do przodu została przetrata i kilka kabli było przerwanych. Naprawiłem to i wszystkie funkcje wróciły na liczniku itp. Na ta chwile hiss f1 i abs sie swieci po włączeniu on ale hiss nie gasnie lecz zaczyna mrugac 3 krotnie i tak non stop. nie slychać pompy paliwa. Zmostkowałem 1 i 3 kabel od czujnika przechyłu nic nie dało, sprawidzłem kable od anteny hiss az do wejscia na eku na wszyskich 4 przewodach jest przejśćie. co moge sprawdzić jeszcze ?? jak to ugryść... zostało mi go ubrac lecz brak pompy paliwa mnie blokuje. Jest możliwe ze rozkodował sie komp ? Pomocy!!!
Cz sty 31, 2019 6:36 am
Masz jeszcze jakiś błąd. Migający HISS podaję kod błędu. Poszukaj na forum co on oznacza. Gdzieś te błędy były opisane.
Cz sty 31, 2019 7:43 am
Napisz dokładnie jak zachowuje się kontrolka hiss, podając czasy mignięć.
Nie trzymasz przypadkiem dwóch kluczyków z moto na jednym breloku przy stacyjce?
Cz sty 31, 2019 10:37 am
Wrzuciłem film jak to wygląda
https://youtu.be/ZU3DHYOCpzw
Cz sty 31, 2019 10:37 am
Dodatkowo nie widzę testu licznika
Cz sty 31, 2019 11:04 am
Ten 1ink nie ma nic wspólnego bo u mnie są 3 długie a nie 2
Cz sty 31, 2019 11:21 am
Masz ewidentnie dwa krótkie potem dwa dłuższe:
Code signals cannot send or receive
Faulty immobilizer receiver or wire harness
Z serwisówki procedurę masz w załączniku.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Cz sty 31, 2019 12:04 pm
Według mojego zrozumienia każą sprawdzić kable od anteny aż do ECU?? Wczoraj miernikiem patrzyłem od anteny poprzez polutowane kable przy ramię aż do ECU wszędzie jest przejście
Cz sty 31, 2019 12:08 pm
Ja podejrzewam coś z antena albo ECU ale jak to sprawdzić. Było zwarcie w wiążące więc coś mogło się spalić. Dlaczego nie ma testu licznika...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.