radzik napisał(a):I mnie altek odmówił posłuszeństwa.
Poddałem mój regeneracji w firmie "GYWER. Wczoraj zamontowany, zobaczymy jak długo posłuży.
O tym że padł altek dały mi znać grzane manetki , podczas jazdy zaczęła mrugać kontrolka Low.
Co dało mi do myślenia resztę podpowiedział wujek google .
geguś napisał(a):radzik napisał(a):I mnie altek odmówił posłuszeństwa.
Poddałem mój regeneracji w firmie "GYWER. Wczoraj zamontowany, zobaczymy jak długo posłuży.
O tym że padł altek dały mi znać grzane manetki , podczas jazdy zaczęła mrugać kontrolka Low.
Co dało mi do myślenia resztę podpowiedział wujek google .
Skąd pomysł na tą firmę? Masz jakieś polecenie czy cenna i allegro skusiły do ich usług? Jaki był czas realizacji i finalny koszt?
Moto_Christo napisał(a):Altek wymieniony. Kupiłem zamiennik firmy Electrex World u Olka. Stary pójdzie do regeneracji u Gywera (albo kupię ten mocniejszy od innego moto) żeby mieć na zapas.
Akumulator naładowałem.
Odczyty voltomierza (lampa mijania świeci na stałe):
- wolne obroty i powolna jazda na jedynce: 14,0-14,2V
- jazda z obrotami powyżej 2000: 14,2-14,4V - nie ma znaczenia czy to jest 2000obr czy 8000obr. Wskazanie voltomierza się nie zmienia.
Włączanie odbiorników w postaci świateł długich, podgrzewania manetek niczego nie zmienia w odczycie (nie wiem czy to dobrze).
Z jednym wyjątkiem. Jeśli na wolnych obrotach stojąc np. na skrzyżowaniu albo powoli jadąc włączy się chłodzenie silnika to ładowanie spada z 14,0V do 12,7V. Wystarczy podnieść obroty powyżej 2000 i ładowanie wzrasta do 13,8V.
Jak na razie kończę przygodę z alternatorem mam nadzieję, że na zawsze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 92 gości