Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez grzegorzk1979 » Śr gru 09, 2020 6:15 pm

Avalon napisał(a):Wykombinuj oryginał spalony, i daj do przezwojenia.
Będzie taniej i ;lepiej niż chiński zamiennik

Tak zrobiłem ;)
Avatar użytkownika
grzegorzk1979
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): Cz lis 19, 2020 9:41 pm
Imię: Grzegorz
Motocykl: Honda CBF 1000

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez cerber » Śr gru 09, 2020 6:24 pm

I jak cenowo wyszło?
Avatar użytkownika
cerber
Znawca
 
Posty: 431
Dołączył(a): Cz wrz 06, 2018 5:18 pm
Imię: Artur
Motocykl: cbf 1000 sc64
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez grzegorzk1979 » Śr gru 09, 2020 6:43 pm

cerber napisał(a):I jak cenowo wyszło?

530 blaszek z przesyłką. Niestety drogo bo jak bym miał swój oryginalny to jedynie 230 ale niestety ten, co mam mogę sobie wsadzić...
Avatar użytkownika
grzegorzk1979
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): Cz lis 19, 2020 9:41 pm
Imię: Grzegorz
Motocykl: Honda CBF 1000

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez grzegorzk1979 » N gru 13, 2020 10:05 pm

Kończąc mój wątek napiszę ku przestrodze jak u mnie problem się rozwiązał.
Stator przyszedł "nowy" regenerowany i chodzi prawidłowo. Solidne wykonany i mam nadzieję, że kilka sezonów bezawaryjnie pochodzi. Polecam firmę "Alternatory motocyklowe P.U. Gywer" z Gogołowej. Mało, że stator wysłali błyskawicznie to jeszcze od początku do końca służyli radami serwisowymi począwszy od montażu a skończywszy na poradach jak poprawić ładowanie, jak sprawić żeby nowy stator się nie zmęczył za szybko. Pełny profesjonalizm.
Ku przestrodze wrzucam zdjęcia oryginału po regeneracji, który założyłem teraz i chińskiego śmiecia, który miałem założony.
Przestrzegam przed chinolami. Mój okazał się sprawny a jakże. Na zdjęciach nawet widać jaki "ładny, prawie nowy"
Z tą różnicą, że na wolnych obrotach ten śmieć nie miał siły podać więcej prądu przemiennego niż 12 V a powinien co najmniej 20V !!
Więcej już nie będę się rozpisywał grunt, że moja lalka wróciła do życia :clap:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
grzegorzk1979
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): Cz lis 19, 2020 9:41 pm
Imię: Grzegorz
Motocykl: Honda CBF 1000

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez cerber » Pn gru 14, 2020 5:17 pm

Wygląda jak by był mniejszy ten Chiński.I jakie masz teraz ładowanie ?
Avatar użytkownika
cerber
Znawca
 
Posty: 431
Dołączył(a): Cz wrz 06, 2018 5:18 pm
Imię: Artur
Motocykl: cbf 1000 sc64
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez grzegorzk1979 » Pn gru 14, 2020 10:20 pm

cerber napisał(a):Wygląda jak by był mniejszy ten Chiński.I jakie masz teraz ładowanie ?

Jest zdecydowanie mniejszy. Cewki niemal razy 2. Teraz mam ładowanie równiutko 14,4
Avatar użytkownika
grzegorzk1979
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): Cz lis 19, 2020 9:41 pm
Imię: Grzegorz
Motocykl: Honda CBF 1000

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez cerber » Wt gru 15, 2020 3:14 pm

Tak trochę cię podpytam jakie masz ładowanie na wolnych na ciepłym i na zimnym i przy obciążeniu światła wentylator.
Avatar użytkownika
cerber
Znawca
 
Posty: 431
Dołączył(a): Cz wrz 06, 2018 5:18 pm
Imię: Artur
Motocykl: cbf 1000 sc64
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez grzegorzk1979 » Śr gru 23, 2020 9:37 pm

cerber napisał(a):Tak trochę cię podpytam jakie masz ładowanie na wolnych na ciepłym i na zimnym i przy obciążeniu światła wentylator.

Cały czas 14,4 bez względu na to czy zimny czy ciepły. Natomiast przy włączeniu świateł drogowych i podgrzewanych manetek spada do 14,2
Avatar użytkownika
grzegorzk1979
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): Cz lis 19, 2020 9:41 pm
Imię: Grzegorz
Motocykl: Honda CBF 1000

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez cerber » Cz gru 24, 2020 9:17 am

xdrinks
grzegorzk1979 napisał(a):
cerber napisał(a):Tak trochę cię podpytam jakie masz ładowanie na wolnych na ciepłym i na zimnym i przy obciążeniu światła wentylator.

Cały czas 14,4 bez względu na to czy zimny czy ciepły. Natomiast przy włączeniu świateł drogowych i podgrzewanych manetek spada do 14,2
Avatar użytkownika
cerber
Znawca
 
Posty: 431
Dołączył(a): Cz wrz 06, 2018 5:18 pm
Imię: Artur
Motocykl: cbf 1000 sc64
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez adamlca » Pn wrz 20, 2021 9:35 am

Panowie, przyznaje bez bicia że całego tego wątku nie przeczytałem, bo może już taki temat był poruszany. Ale czy były przypadki że padnięty regulator napięcia uszkodził też alternator? Zdarza się to by jedno i drugie było jednocześnie do wymiany?Bo na mój chłopski rozum za wysokie napięcie może uszkodzić akumulator gdy uszkodzony regulator, ale odwrotnie?
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1509
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], raku i 18 gości