Goral4t napisał(a):
Ktoś z was miał podobny problem? podpoiłem to pod alternator bo nie był jeszcze wymieniany ,a problem jest albo z nim albo rozrusznik pada ew jeszcze aku, niestety miałem mało czasu by się zorientować co i jak w szerszym zakresie.
Goral4t napisał(a):Panowie wczoraj pierwsza jazda dużej CBF w tym sezonie i mam taki oto problem, że moto nie chce palić na ciepłym raz kręci raz nie, trzeba mu odkręcić manetkę by zapalił. Moto całą zimę było pod ładowarką, zresztą na zimnym pali bez problemu. Na szybkości sprawdziłem lądowanie i trochę mnie zastanawia bo bieg luzem 5k obr/min napięcie skacze między 13.8 a 14.3 dość chaotycznie mi się wydaje bo w x11 mam dość stabilnie. Dodam ,że cbf w zimie dostała nawigacje gniazdko zapalniczki a także miała już zamontowaną olejarkę i alarm. Poza ostatnim zasilane jest po stacyjce (podczas pomiaru wszystko było odłączone).
Ktoś z was miał podobny problem? podpoiłem to pod alternator bo nie był jeszcze wymieniany ,a problem jest albo z nim albo rozrusznik pada ew jeszcze aku, niestety miałem mało czasu by się zorientować co i jak w szerszym zakresie.
korzeń napisał(a):Goral4t napisał(a):
Obecnie mam nowy akumulator, alternator i dodatkowe kable z alternatora bezpośrednio do akumulatora więc problemu nie mam.
MrAmator napisał(a):Podłączę się bo też mam problem z odpalaniem cbf-a tylko, że bez różnicy czy ciepły czy zimny raz zakręci od razu a raz musi parę razy przekręcić żeby odpalić. Ktoś mi mówił, że może alternator pada a była kampania więc skontaktowałem się z hondą i faktycznie kampania na mój motocykl trwa do końca września jednak honda nie chce wymienić alternatora bo mówi, że nie ma udokumentowanego przebiegu i serwisów w okresie gwarancji. Motocykl został kupiony w Polsce jednak poprzedni właściciel kupił go we francji prawdopodobnie. Macie może koledzy jakieś rozwiązanie tego problemu, czy też ktoś był w takiej sytuacji oddając moto na kampanię?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 121 gości