Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Cz sie 17, 2017 9:04 pm
Majkrzaq napisał(a):No i u mnie padł alternator. Wszystko na jeden dzień przed wyjazdem w Alpy...
Ktoś tu w temacie, kto pracuje w serwisie Hondy, wspominał o jakimś zestawie naprawczym. Rozumiem, że chodziło po prostu o nowy OEMowski stator?
Ja mam przewinięty altek, 4kkm już na nim zrobiłem a przewineli mi z dnia na dzień także nic straconego, wyprawa przed Tobą
Pt sie 18, 2017 4:47 pm
goramo napisał(a):Majkrzaq napisał(a):No i u mnie padł alternator. Wszystko na jeden dzień przed wyjazdem w Alpy...
No to w sumie odrobina szczęścia w nieszczęściu, że nie zdechł gdzieś na alpejskiej przełęczy.
No dokładnie. Lekuśko bym się wqrwił jak by takie cos stało mi sie na wyjeżdzie. Nie wiem czy nie zakupie zapasowego statora skoro one takie awaryjne. Za rok planuję wypad na Rumunię więc była by kicha jak by padł.
geguś napisał(a):Majkrzaq napisał(a):No i u mnie padł alternator. Wszystko na jeden dzień przed wyjazdem w Alpy...
Ktoś tu w temacie, kto pracuje w serwisie Hondy, wspominał o jakimś zestawie naprawczym. Rozumiem, że chodziło po prostu o nowy OEMowski stator?
Ja mam przewinięty altek, 4kkm już na nim zrobiłem a przewineli mi z dnia na dzień także nic straconego, wyprawa przed Tobą
A gdzie przewijałeś? Ja w poniedziałek wysyłam do niejakiego "Gywera" z Allegro. Chłopaki ze Szczecina też mi go polecali. Człowiek przewijał podobno alternatory dla polskiej policji. Ma w ofercie normalne przewinięcie alternatora (jakieś 170zł) i niby jakieś, które sprawia że jest on mocniejszy (400zł). Drugą opcję stosował podobno dla wspomnianych wcześniej policyjnych maszyn. Napisałem do niego i czekam na odpowiedź czym to się konkretnie różni i czy po takiej operacji nie jest aby wymagana zmiana regulatora. Zobaczymy co odpowie
N sie 20, 2017 8:18 am
Też rozważałem tą firmę ale zależało mi na czasie. Zadzwoniłem do mojego mechanika, u którego serwisuje motocykle od 4-5 lat i doradził mi serwis w Nicach 15 km od Lublina. Zapłaciłem chyba 180 zł, dostałem gwarancję na pół roku i miałem wykonaną uslugę w 24 h.
Śr sty 10, 2018 12:14 pm
Majkrzaq napisał(a): Lekuśko bym się wqrwił jak by takie cos stało mi sie na wyjeżdzie. Nie wiem czy nie zakupie zapasowego statora skoro one takie awaryjne. Za rok planuję wypad na Rumunię więc była by kicha jak by padł.
A gdzie przewijałeś? Ja w poniedziałek wysyłam do niejakiego "Gywera" z Allegro. Chłopaki ze Szczecina też mi go polecali. Człowiek przewijał podobno alternatory dla polskiej policji. Ma w ofercie normalne przewinięcie alternatora (jakieś 170zł) i niby jakieś, które sprawia że jest on mocniejszy (400zł). Drugą opcję stosował podobno dla wspomnianych wcześniej policyjnych maszyn. Napisałem do niego i czekam na odpowiedź czym to się konkretnie różni i czy po takiej operacji nie jest aby wymagana zmiana regulatora. Zobaczymy co odpowie
Mnie padł w Hiszpanii. I to podczas wyjazdu w najdalszą wycieczkę od miejsca noclegu. Doturlałem się do Hondy w Granadzie a tam jedyny człowiek znający angielski (Chińczyk) poinformował mnie, że wymiana będzie kosztować 800Euro i żebym usiadł na ławeczce i poczekał 3 dni aż sprowadzą alternator z centralnego magazynu z Madrytu. Padła jedna faza więc wsiadłem na motocykl i pojechałem w kierunku pensjonatu. Dojechałem i tak jeszcze objeździłem Andaluzję przez 4 kolejne dni co noc ładując akumulator.
Po powrocie telefon do Gywera i mam teraz 2 altki. Jeden zamontowany a drugi pod siedzeniem jako zapasowy.
Te lepsze dla policji to są altki chyba z motocykli Ducati. Są mocniejsze, pasują do CBFy ale trudno je dostać
Cz sty 11, 2018 6:08 pm
Moto_Christo napisał(a):Te lepsze dla policji to są altki chyba z motocykli Ducati. Są mocniejsze, pasują do CBFy ale trudno je dostać
wisiało kiedyś takie ogłoszenie o sprzedaży CBF gdzie sprzedający pisał że altek jest z Ducati.
Pt sty 12, 2018 1:38 pm
Świat się wali skoro Honda z przeszczepem od Włocha działa lepiej...
Pt sty 12, 2018 4:04 pm
Ciągnie swój do swego... Montowana we Włoszech
N sty 14, 2018 8:26 pm
Nie wiem kto montuje altki z Ducati, ale jeden z warsztatów który serwisuje policyjne CBF'y kupuje u nas oryginalne stojany.
So lut 03, 2018 10:13 pm
Ja kupiłem zapasowy od Gywera. Niby ten wzmacniany. Przyszedł w opakowaniu od alternatora Electrexu, więc może Gywer po prostu kupuje stamtąd a sprzedaje tutaj jako wzmocnione.
Śr kwi 25, 2018 8:19 am
Dostałem kiedyś z zaprzyjaźnionego warsztatu spalony stojan wyjęty z policyjnej CBF'ki, i wysłałem do przewinięcia.
Kilka dni temu przyszedł naprawiony, wiec mam co zabrać w razie dalszego wyjazdu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.