raphi napisał(a):Dokładnie - większe dysze to możliwe większe zużycie paliwa.
Gdy powietrza mamy więcej, to aby mieszankę zrównoważyć, musimy dać więcej paliwa. Dlatego albo regulacja gaźnika pomoże, albo jeśli dysze w gaźniku nie umożliwiają na dostrojenie odpowiedniej mieszanki to zmieniamy dysze na większe.
To działa trochę jak turbodoładowanie - turbina pompuje powietrze, silnik podaje paliwo i mamy większą sprawność silnika przy tych samych obrotach.
HondaFUN napisał(a):Ma ktoś K&Na w silniku z wtryskiem?
rupert napisał(a):HondaFUN napisał(a):Ma ktoś K&Na w silniku z wtryskiem?
Kumpel ma w DLu.
rupert napisał(a):A co chcesz wiedzieć?
rupert napisał(a):Spalanie - niezarejestrowane różnice. Delikatnie lepiej się zbiera. Rewelacji nie ma. Może pusty komin dałby lepsze wyniki.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 162 gości