Domin napisał(a):Panowie orientujecie się może czy po założeniu filtra powietrza sportowego K&N trzeba robić synchro i regulacje gaźników, bo gdzieś słyszałem takie sugestie?
zbyhu napisał(a):Dopiero wymiana dysz w gaźnikach na mniejsze i regulacja sprawiły, że moto zaczęło znowu jeździć.
Moto miało większej średnicy dysze pod filtr K&N.
Domin napisał(a):zbyhu napisał(a):Dopiero wymiana dysz w gaźnikach na mniejsze i regulacja sprawiły, że moto zaczęło znowu jeździć.
Moto miało większej średnicy dysze pod filtr K&N.
Zbyhu ale dysze były wcześniej wymieniane do filtra tak? To znaczy, że jak bym chciał taki filtr założyć to dysze też trza wymienić? Czy wystarcza synchro i regulacja gaziorków?
goramo napisał(a):Zbyhu pisał o GS-ie. Być może w przypadku CBF wystarczy sama regulacja.
Ale równie dobrze może się to okazać niewystarczające. Wielu moich znajomych "czoperowców" bawi się w wymianę wydechów oraz zakładanie KN'ów do swoich maszyn. W jednych modelach wystarcza sama regulacja gaźnika, w innych bez wymiany dysz się nie obejdzie, bo zakres regulacji na fabrycznych dyszach jest zbyt mały i nie da się poprawnie zestroić silnika - pojawiają się strzały, spadki obrotów, gaśnięcie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania itp atrakcje...
Trudno zatem jednoznacznie powiedzieć. Zmienisz filtr, to daj moto do regulacji. Zobaczysz co z tego wyjdzie. Jak będzie OK na fabrycznym zestawie, to sprawa załatwiona.
zbyhu napisał(a):Ledwo co była na ten temat dyskusja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 132 gości